fbpx

צפו: דנה אינטרנשיונל בשיר תפילה למצעד הגאווה בירושלים

סור מרע, עשה טוב בקש שלום ורדפהו | إبتعد عن الشر، فعل الخير، طلب السلام وطاردوه.
דנהירושלים

לרגל מצעד הגאווה בירושלים שייערך ביום חמישי הקרוב, הקליטה דנה אינטרנשיונל שיר מיוחד למצעד יחד עם התזמורת הסימפונית רעננה.

מילות השיר מבוססות על תהילים פרק לד, פסוקים יג-טו: “מי האיש החפץ חיים, אוהב ימים לראות טוב. נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה סור מרע ועשה טוב, בקש שלום ורודפהו”. מילים שהפכו לחלק מההווי והמסורת היהודית לדורות.

בקליפ ניתן לזהות דמויות מוכרות בקהילה הגאה, בהן עופר ארז מנכ”ל הבית הפתוח ושרה גרוס מותיקות קהילת הנשים.

צפו בקליפ המלא:

את הפקת השיר יזמה חברת מיקרוסופט, שהחליטה זו השנה השניה להתגייס ולתמוך בבית הפתוח ובמצעד ולתת יד במאבק המתמשך על השגת זכויות ושוויון לקהילה הגאה.

“השיר הזה הוא לא חלק מהדי אן איי המוסיקלי שלי, אבל אני אוהבת אותו עוד מהילדות, מטקסי חגים בבית ספר”, אמרה דנה, “הוא תמיד מרגש אותי ומרגשת אותי עוד יותר המחשבה שהפעם אשיר אותו על הבמה של אירוע סובלנות אהבה וקבלה, בעיר המיוחדת הזו שלנו, מול עשרות אלפים המתגוררים בה, וכאלה שעלו אליה במיוחד כדי להשתתף בהתכנסות החשובה הזו שמעבירה את מסר זכויות האדם וקבלת האחר מישראל, אל העולם, האנשים שהם הקהילה שלי, המשפחה שלי. בעיני, אין תשובה נכונה יותר לקומץ האנשים שנותרו עדיין בתפיסת עולם ששייכת לעולם ישן ואחר. התשובה שלנו לשנאה, היא אהבה. מקווה מאד שכל מי שיהיה שם יצטרף אלי וישיר איתי ביחד בקול שיישמע ויגיע לכל בני האדם. סור מרע, עשה טוב בקש שלום ורדפהו”.

עוד בנושא:  רשימה קווירית למועצת העיר ת"א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. א הגב

    מרגש בטירוף

  2. אלי הגב

    מקסים

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן