fbpx

משטרת ישראל פשטה על סאונה ת”א בחיפוש אחר סמים

עם תחילתו של שבוע הגאווה בת"א, בחרה משטרת ישראל לבצע פשיטה מצולמת ומתוקשרת על אחד מאתרי הבילוי המזוהים עם הקהילה | בחיפוש שנערך במקום אותרו סמים מסוגים שונים ו-14 מהמבלים עוכבו לחקירה
Capture

עם תחילתו של שבוע הגאווה בת”א, בחרה משטרת ישראל לבצע פשיטה מצולמת ומתוקשרת על אחד מאתרי הבילוי המזוהים עם הקהילה. במהלך הלילה ערכה המשטרה פשיטה על הסאונה ברח’ קרליבך בת”א. בפשיטה לקחו חלק כוחות רבים של שוטרים ובלשים בסיוע כלב לאיתור סמים.

כפי שניתן לראות בסרטון הפעילות שהופץ על ידי דוברות המשטרה, השוטרים פרצו אל הסאונה כשהם מתעדים את הארוע במצלמות. הם ליוו כל אחד מהנוכחים אל אזור תאי שמירת החפצים שם ערכו בדיקה של כל חפציו האישיים.

“היו מלא אנשים, מלא תיירים. בערך 100 איש”, סיפר אחד המבקרים בסאונה, “פתאום בסביבות ארבע נכנסו שוטרים לסאונה עם מצלמות וכלב ודפקו על התאים והוציאו את כולם מהסאונות אל אזור הבר. ואז הם התחילו להוציא אחד אחד אל הלוקרים, לבדוק את כל החפצים ורק אז לשחרר החוצה. כל מי שהיה עליו סם עוכב”.

“היה לי מדהים עד שהנבלות נכנסו. אחד מאלה שהייתי איתם, תייר פולני, היה על ג’י. אחר כך כשהגיע תורי להיות באזור הלוקרים, ראיתי שהוא יושב בצד עם כל מי שנתפס עם סמים. המבט שלו היה כל כך המום, זה פשוט שבר לי את הלב. כל כך רציתי לדבר איתו, אבל השוטר התחיל לצרוח”.

בחיפוש שנערך במקום אותרו סמים מסוגים שונים – קוקאין, קריסטל, מריחואנה, חשיש, אקסטזי ונוספים במשקלים שונים, חלקם גלויים וחלקם מוסלקים.

בתום החיפוש במועדון נעצרו בעל המועדון ועובד נוסף במקום. כמו כן עוכבו 14 מהמבלים לאחר שבכליהם נתפסו סמים, ולאחר חקירה שוחררו במקום. בהמשך היום ובהתאם להתפתחות החקירה, יובאו העצורים לבית משפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

המועדון נסגר ובהמשך יזומנו בעליו לשימוע שבו יוחלט על המשך הצעדים כנגדם.

תיעוד: דוברות המשטרה

בקהילה הגאה הביעו תדהמה על התזמון של הפשיטה, בדיוק בתחילתו של שבוע הגאווה בת”א, והביעו חשש מהניסיון של המשטרה להלך אימים על חברי הקהילה ועל התיירים הרבים שהגיעו אל העיר לרגל חגיגות הגאווה.

איתי פנקס-ארד מחזיק תיק הגאווה במועצת עיריית תל-אביב-יפו, אמר בתגובה: “מבלי להיכנס לשיקולים המבצעיים של משטרת ישראל, הבחירה לבצע פשיטה כזו בעיצומו של חודש הגאווה ושבוע בלבד לפני מצעד הגאווה היא בחירה שגויה קטגורית, מיותרת ומזיקה ליחסי האמון בין המשטרה לבין הקהילת הלהט”ב. דווקא על רקע הדיאלוג השוטף והמוצלח שמתנהל בין מנהיגות הקהילה והמרכז הגאה לבין משטרת תל אביב צורמת ההחלטה להלך אימים על תיירים ומקומיים כאחד. בצאת החג נבקש לקיים ישיבה עם פיקוד המחוז על מנת לוודא שאין כוונה או תכניות להיטפל למקומות הבילוי של הקהילה, וכן לוודא שהפעילות המבצעית לא כוללת פגיעה בכבודם של להט״בים כפי שנראה בסרטונים שהופצו”.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

ממשטרת ישראל נמסר: “משטרת ישראל תפעל בנחישות כנגד אותם מועדונים בהם מתקיים סחר ושימוש בסמים באופן פומבי ובוטה. המאבק בנגע הסמים יפגע בבעלי העסקים, בכיסם וברווחיהם שכן אחריותם היא לכל המתרחש במועדונים שבבעלותם”.


[interaction id=”5cfb83a4edd526297c731ff2″]

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

13 תגובות

  1. אורי הגב

    קהילה נוראית מתנהגים מזעזע אחד לשני לפחות שהמשטרה תעשה שם סדר עם הסמים ואנשים יחזרו לקבל שם קצת שכל ויבינו איך הם מתנהגים

  2. אייל הגב

    כל הכבוד למשטרה.הגיע הזמן שישו סדר בקהילה. זה רק יועיל עם יבערו את הרע מהקהילה.

    • איתי הגב

      כל הכבוד למשטרה. יש עוד מקומות כאלה. אולי ככה אנשים פחות יחפשו סקס אורגיות וסמים ויחפשו בני אדם בדרך הרגילה בהיכרות ובשיחות ולא דרך הזין

  3. איימי הגב

    נוווו למה רק שזונות וחשפניות יסבלו ממדינת המשטרע של מרצ ? למה שיסגרו רק מועדוני חשפנות, מכוני ליווי לסטרייטים ואתרי אינטרנט שמפרנסים נשים ונשים טרנסיות? שיסגרו להומואים את כ ל מקומות הבילוי ביזאר,שלהם ! ואז שיבינו איפה חייים ומי זו מרצ שמשתפת פעולה עם דתיים חשוכים. להם חא אכפת מאיתנו? אז שיסבלו

    • יואל הגב

      איימי, אף אחד לא סוגר סתם מועדונים של סטרייטים. סוגרים מועודוני חשפנות או מקומות שיש בהם ניצול נשים. גם אם בסאונה תל אביב נמצאו סמים – אף אחד לא נוצל שם. אלה שתי עבירות ברמות חומרה שונות לגמרי.

    • Ccyclist הגב

      אין שום בסיס להשוואה בין מקום שבו המבלים מקיימים יחסים זה עם זה מרצונם החופשי כמה שירצו או יצליחו לבין מקומות שבהם משלמים לעסק על כל אקט וחצי אקט עם העובדות לפי מחירון.

  4. רועי הגב

    נו באמת כמה כדורים.
    אפשר לחשוב שהמסיבה של סטרייטים אין את זה

  5. שי הגב

    תפסו אותם עם המכנסיים למטה

  6. דורון חן הגב

    כולם יודעים שבגלל שהבעלים הזקן הגמד הדוחה סוחר סמים ומסמם ואונס צעירים המשטרה הגיעה.
    אפילו השותפים שהקימו איתו תעסק ברחו

  7. Ccyclist הגב

    לפי דיווחים היו כ 200 איש ורק 14 עצורים, הטרדה משטרתית של 186 חפים מפשע.

  8. עוז הגב

    הקהילה ה”גאה” (במה אתם כל-כך גאים?!) – לכו תזדיינו! (במשמעות הפחות חיובית של הביטוי)

    ואיזו תגובת פייסבוק “רשמית” פתטית של הסאונה – אפילו לא מילה אחת על הסמים שנמצאו, ועל מיני הזוועות הרבות, שמתרחשות במקום הזה לילה-לילה!

    אמן שיסגרו אתכם, ושהומואים יקחו קורסים ב’איך לתקשר עם בני אנוש’, ולא רק להסתכל באילמות על הזין שלהם ולהזדיין איתם!

  9. אין גאווה במשטרה אלימה - שיחה מקומית הגב

    […] כמעט שנה, בעיצומו של חודש הגאווה, שוטרים ביצעו פשיטה על סאונה הומואית מוכרת כדי לאתר פעילות לא אלימה כמו […]

  10. אורלי אלקלעי פייק ניוז ספינולוגית: הכתבה "על התפטרות המונית של 40 שוטרים ועשרות חוקרים "עקב מחסור בכוח אדם" הגב

    […]  בעלי המועדון ו 14 בליינים מהארץ ומחו”ל נעצרו….   משטרת ישראל פשטה על סאונה ת”א בחיפוש אחר סמים,   פשיטה משטרתית על “הסאונה” בתל אביב; זעם בקהילה […]

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן