fbpx

המטריה – להיפגש ולבלות בלי כותרות

ארגון הנוער הגאה פותח את "המטריה" - מועדון לנוער טרנס* על הגג של המרכז הגאה. מאיה ארבל מספרת כיצד נולד הרעיון ומזמינה אתכן להצטרף
מאיה ארבל

בקיץ האחרון השקנו שלושה מפגשים שיצאו משמעותיים מאד למי שנכח בהם. קראנו לנוער וצעירות טרנס* להיפגש ולבלות, בלי כותרות. רצינו להפוך את המפגשים האלה לפעילות שוטפת, שתתקיים במהלך השנה על הגג של המרכז הגאה ותהיה מיועדת לצעירים וצעירות.

החלטנו להרים מפגש של חבר’ה שהוא נטו כיף, להיפגש בתחושה של ביחד. במרחב שכל המדריכימות והחניכימות מכירים בערך את אותה חווית חיים.

אז התכנסנו לנו, ספיר חשב שכדאי שיהיה לזה שם ובסלון של הדירה של עופר החלטנו על המטרייה. אדם אמר שיש לו שמשייה ענקית שיכולה להיות כמו הקמע, אני חשבתי שזה רעיון לא רע בכלל. דני אמר שהוא יכול לדאוג לתוכן, פלאן בי אם יעלה הצורך ושירלי צ’ארלי הפעיל.ה חצי מהאינטרנט להשיג לנו דברים לפתיחה. ברבי הצטרפה ברגע האחרון, כאילו משמיים, להשלים אותנו כחבורה.

אנחנו נפגשים כל שבועיים, בשלישי ב-18.4 נפגש ב-18:30 על הגג של המרכז הגאה בגן מאיר, מתחת לשמיים.

יהיו פינות ישיבה, שולחן איפור, יש לנו כמה בגדים שמתים למצוא בית חדש ובכלל אפשר לעשות מזה קטע: מי שרוצה לתרום בגדים ממגדר עבר – מוזמנימות! יהיו מוסיקה ומשהו לנשנש, נשתדל להיות יצירתיות. ניצור מקום סבבה, פשוט לשבת ולהעביר בו כמה שעות בחודש. האמת זה מה שהכי מדליק אותי בכל הסיפור הזה, ההזדמנות לשבת ולהכיר במרחב נחמד בעיר הזאת.

רוצות להצטרף? כתבו לנו >> Trans@igy.org.il

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן