fbpx

האהבה מנצחת – לירון ורן

לירון ורן

לירון ורן


לירון ורן

לירון וסרמן בן יהודה (37), מנהל מרכז הבדיקות של הועד למלחמה באיידס, רן בן יהודה וסרמן (32), מורה לחינוך מיוחד בבי”ס להפרעות נפשיות.

הסיפור שלנו התחיל, תאמינו או לא, באפליקציית היכרויות. חודש שלם לקח ללירון ללרדוף אחרי רן, כאשר רן הוא בכלל זה שפנה אליו לראשונה. בסופו של דבר זה השתלם כי אחרי דייט אחד כבר לא נפרדנו. אנחנו יחד כבר שלוש שנים וארבעה חודשים, מתוכם נשואים שנתיים וחמישה, אבל היי, מי סופר.

היתרון הגדול בזוגיות שלנו כזוג גברים הוא שאנחנו לא רואים את עצמנו כמחויבים לחלוקת תפקידים מסוימת, כפי שקורה בקרב זוגות סטרייטים. מצד שני, מצער שאין לנו את היכולת להביא לעולם ילד שיהיה משותף לשנינו מבחינה גנטית.

אומרים שבקהילה קשה לייצר זוגיות טובה. אנחנו אומרים שקשה לייצר זוגיות טובה נקודה, בלי שום קשר לקהילה. כדי שזה יצליח, כל אחד מהצדדים חייב ללמוד לאהוב את עצמו. כשזה קורה, אהבה של אדם אחר לא מאחרת להגיע.

החיים הם לא אגדה של דיסני- אין מודל אחד נכון לזוגיות. אל תנסו לחקות מודלים של זוגות אחרים, אתם יודעים מה טוב לכם ואתם היחידים שצריכים לתת אחד לשני דין וחשבון על זה. תקשורת טובה, קרקע נוחה להתבטאות והכלה הם המפתח להצלחה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן