fbpx

תאלין אבו חנא תתמודד על התואר מלכת היופי של ישראל

אבו חנא תהיה המתמודדת הטרנסג'נדרית הראשונה שתתחרה על התואר בכל 68 שנותיה של התחרות | "אני יכולה להביא מסרים של נאורות ואהבת חינם"
תאליןאבוחנא
צילום: צילום מסך מיס טרנס סטאר 2016

אחרי שבשנת 2016 נבחרה ל”מיס טרנס ישראל”, ונשלחה לייצגה את ישראל בתחרות “מיס טרנס סטאר” העולמית בברצלונה, שם הגיעה למקום השני, תאלין אבו חנא מסמנת את היעד הבא – מלכת היופי של ישראל, ואחריו אולי גם מיס יוניברס?

תאלין תתחרה עם 11 מתמודדות נוספות על התואר “מלכת היופי של ישראל” בתחרות מלכת היופי הנערכת מטעם השבועון “לאשה”. אם תזכה תיסע לייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס.

“תמיד חלמתי להיות בתחרות מלכות היופי”, אמרה אבו חנא בראיון ל’לאישה’, “כל אחת רוצה להיות המלכה היפה. אבל זה היה חלום רחוק ולא חשבתי שהוא יכול להתגשם. אני רגילה לפרוץ גבולות ואני שמחה שיש לי את ההזדמנות. הבנתי שאני יכולה לשנות דעות של אנשים וזו מתנה מאלוקים. זה נכון לא רק בנושא הטרנסיות, אלא בנוגע לכל בן אדם שהוא שונה, כי אני מכילה המון בתוכי: אני ערבייה־נוצרייה, ישראלית, גדלתי בנצרת, היום אני בתל־אביב, זה שילוב של הרבה עולמות, וחוויתי המון. אם אני מציגה את זה בצורה הנכונה אני יכולה להביא יותר נאורות, קבלה ואהבת חינם. הלוואי שדרך התחרות הזאת אני אצליח באמת להעביר את המסרים האלו”.

למרות כל מה שהיא מייצגת, חשוב לתאלין להסביר שהיא מצייגת קודם כל את עצמה.

“אני לא נכנסת לתחרות עם דגל הגאווה. אני נכנסת כבן אדם, עם כל המכלול שלי. הסיבה שנכנסתי לתחרות היא שלא הסתפקתי בתואר מיס טרנס. רציתי משהו בלי הגדרות. אנחנו קודם כל בני אדם. אני מקווה שאביא משהו חדש ובכל שנה בתחרות יתמודדו נשים טרנסג’נדריות”.

מלבד המסרים הרבים שההתמודדות שלה מעבירה , וההשפעה החברתית שיש לה, תאלין הייתה רוצה שהיא תשפיע גם על הוריה ומשפחתה.

“אני מאוד רוצה להפתיע את ההורים שלי עם הבשורה הזאת”, היא אומרת, “אני מאמינה שזה ישמח אותם. מאז חוויית ‘האח הגדול’ אבא שלי התרכך, ונראה לי שהתחרות הזאת יכולה לשנות את היחסים בינינו. שמעתי מאמא שלי שכשזכיתי בתחרות מיס טרנס היא סיפרה לו על זה והוא אמר לה: ‘בסדר, היא התמודדה מול טרנסג’נדריות’. עכשיו, כשהוא יראה שזו תחרות עם בנות, אני מקווה שזה יעשה לו משהו ואני חושבת שאנחנו נשלים. הוא יבין שיש לו ילדה, וילדה יפה, שמתחרה בתחרות מלכת היופי. אני מקווה שזה מה שיקרה. משפחה זה ערך עליון מבחינתי. זה הכי חשוב. אני בעצמי רוצה להיות עוד כמה שנים עם בעל אוהב וילדים מאושרים”.

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן