fbpx

ריקי מרטין וחואן יוסף נישאו, אך לא יוכלו לחגוג את חתונתם בארה”ב

שבוע אחרי שנישאו בטקס סודי, חשפו השניים כי הם נשואים באופן רשמי. השלב הבא הוא מסיבת חתונה ענקית, שלצערם כנראה לא תתקיים בארה"ב מכיוון שבני משפחתו של יוסף, המתגוררים בסוריה, אינם מורשים להכנס למדינה
ריקימרטין
ריקי מרטיןDavidCC BY 2.0

אחרי שחלומן הרטוב של מיליוני נשים ברחבי העולם נגוז כשריקי מרטין יצא מהארון בשנת 2010, מגיע תורם של הלבבות הגבריים להסדק כשהם שומעים שהזמר הלטיני נשוי באופן רשמי וסופי לבן זוגו חואן יוסף.

אחרי שבוע בו נשמר דבר החתונה בסוד, עכשיו מותר לספר כי הזמר והשחקן נישא בשבוע שעבר לבן זוגו חואן יוסף.

מרטין חשף את עניין החתונה, שנשמרה בסוד מהציבור, במהלך ראיון על הסדרה בה הוא משתתף, הרצח של ורסאצ’ה.

“אני לא יכול לקרוא לו ‘ארוסי’ יותר”, אמר מרטין לעיתונאים, “הוא בעלי. הוא האיש שלי”.

מרטין סיפר כי למרות שתמיד חלם על חתונה גדולה שתמשך לפחות שלושה ימים, החתונה שלהם התקיימה בטקס פרטי וקטן, במהלכו החליפו השניים נדרים וחתמו על המסמכים הנדרשים.

A post shared by Ricky (@ricky_martin) on

אך מרטין ויוסף לא מוותרים על חלום החתונה הגדולה, ועדיין מתכננים לקיים בחודשים הקרובים מסיבת חתונה ענקית, אותה כבר החלו לתכנן.

“מסיבת ה”שלושה ימים” כפי שאני קורא לה עדיין תתקיים”, הבטיח מרטין, “תכנון ארוע כזה לוקח המון זמן ואנחו רוצים לעשות אותו כמו שצריך”.

אחת הדילמות העומדות בפני הזוג היא היכן לקיים את החתונה. העובדה שיוסף הוא סורי במקור ורוב משפחתו עדיין מתגוררת בסוריה, מקשה על השניים במציאת המקום המתאים לקיום החתונה, מכיוון שבני משפחתו לא יכולים להגיע לארצות הברית.

הזוג שוקל לקיימה בפורטו ריקו, משם הגיע מרטין, או בשוודיה, משם הגיע יוסף. אפשרות נוספת שנשקלת היא ספרד, שם התגורר מרטין שנים רבות.

דימוי אידיאלי של המשפחה המודרנית

מרטין ויוסף הכירו במהלך ביקורו של מרטין בגלריה לאמנות בחיפוש אחר יצירות חדשות לאוסף האמנות שלו. הוא פגש את יוסף והשניים המשיכו להיות בקשר באינסטגרם. בהמשך עברו לגור בלוס אנג’לס, יחד עם התאומים בני התשע של מרטין, ולנטינו ומתיאו.

לפני שנה הציע מרטין ליוסף נישואים. מרטין הודה כי הרגע בו הציע לחואן נישואים היה רגע מורט עצבים.

“כרעתי על ברכיי, הוצאתי את קופסת המתכת הקטנה, שהייתה אצלי בתוך שקיק קטיפה קטן,  אבל במקום לומר “האם תתחתן איתי?” אמרתי: “קניתי לך משהו”, והוא ענה לי: ,אה, כן?”.

עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

ואז אמרתי “אני רוצה לבלות את חיי איתך”, והוא אמר: “מה השאלה?” ורק אז הצלחתי להגיד: “האם תנשא לי?”.

לתפיסתו של מרטין, חיי המשפחה שלהם הם דימוי אידיאלי של המשפחה המודרנית. “אנחנו משפחה מודרנית, ואני חושב שאנשים צריכים לראות גם סוגים כאלה של משפחות”, הסביר מרטין, “אני רוצה לנרמל את היופי של המשפחה שלנו ולכן מתכוון לעשות ארוע חתונה גדול ולשתף בו את כל העולם”.

A post shared by Ricky (@ricky_martin) on

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן