fbpx

קניה: אריות זכרים שנצפו מקיימים יחסי מין “למדו מהתיירים ההומואים”

בכיר במועצה לבקורת סרטים בקניה טוען כי אריות זכרים שנצפו מקיימים יחסי מין מחקים את ההתנהגות של התיירים ההומואים. "הם כנראה העתיקו את ההתנהגות הזו מאיפה שהוא או שהשתלט עליהם שד. כי בעלי החיים האלה לא רואים סרטים"
אריה
Male Lion in the Masai MaraMara 1CC BY 2.0

מנכ”ל המועצה לבקורת סרטים של קניה, האחראית על צנזור תכנים משודרים, החליט לחרוג מסמכותו ולהציע לצנזר שני אריות זכרים שנתפסו בעדשת המצלמה כשהם מזדווגים.

תמונת האריות, שצולמה על ידי צלם טבע בפארק מסאי מארה בקניה, גרמה לסערה בקרב מתנגדי ההומוסקסואליות בקניה, שניסו בכל הכוח להסביר את התופעה הלא טבעית.

“אנחנו במועצה לא מפקחים על בעלי חיים, אבל זו פעם ראשונה שאנחנו נתקלים במקרה כזה וזה מעניין”, אמר איזיקאל מוטואה, מנכ”ל המועצה לבקורת סרטים של קניה, “איפה על כדור הארץ שמעתם משהו כזה קורה. כנראה שרוחות השדים שהשתלטו על בני האדם נכנסו עכשיו גם לבעלי החיים”.

למרות המראה המובחן ביותר של האריות, ביקש מוטואה שלא לקפוץ למסקנות ולהסיק ששני האריות הם אכן זכרים.  אך במקביל כבר הציע הסברים למקרה.

“אני הייתי מבקש לקבל את כל המידע על האריות שבתמונה, על מנת כדי לוודא שאכן מדובר בשני זכרים, כי זה לא נורמלי”, הסביר מוטואה, “אם אכן מדובר שני זכרים, קרוב לוודאי שהם הושפעו מגברים הומוסקסואלים שהגיעו לגנים הלאומיים בקניה והתנהגו מול האריות בצורה מבישה. אני לא יודע, הם כנראה העתיקו את ההתנהגות הזו מאיפה שהוא או שהשתלט עליהם שד. כי בעלי החיים האלה לא רואים סרטים”.

במקביל, מבקש מוטואה לבודד את האריות ולחקור אותם, על מנת לנסות לברר מהיכן רכשו את ההתנהגות ההומוסקסואלית, ולמנוע את אבדן הזן.

“האריות האלו זקוקים לייעוץ”, אמר, “לכן אני מציע לבודד את החיות ההומוסקסואליות המשוגעות וללמוד את ההתנהגות שלהם כי זה לא נורמלי. כל התכלית של יחסי מין, גם בקרב החיות, היא למטרת התרבות. שני זכרים לא יכולים להתרבות ולכן אנו נאבד את זן האריות”.

יצירתית ככל שתהיה, קשה להאמין לתאוריה של מוטואה כי אנחנו לא בטוחים כמה אנשים ממהרים לקיים יחסי מין מול אריות, וכמה הומואים ממהרים לקיים יחסי מין בפארקים בקניה, בה הומוסקסואליות היא עבירה שעונשה עד 14 שנות מאסר, ובדיקות אנאליות הן חוקיות.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

אין זו הפעם הראשונה שמוטואה משתמש בתפקידו כדי להציג את ההומופוביה הקשה שלו – בחודש שעבר אסר מוטואה על שידור התכנית אנדי (Andi Mack) של ערוץ דיסני, כי אחת הדמויות בה יצאה מהארון, והסביר: “כל ניסיון להכניס תכנים הומוסקסואליים בקניה יפגוש במלוא עוצמתו של החוק”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן