fbpx

קחו חלק בסקר העמדות הפוליטיות של קהילת הלהט”ב‎

מחקר של בית הספר למדע המדינה והמחלקה למדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב מבקש לבחון את מעמדה ועמדותיה הפוליטיות של הקהילה הלהט"בית | קחו חלק במחקר באמצעות מילוי סקר אנונימי
vote
CC0

שאלת הזהות הפוליטית של חברי הקהילה היא חלק בלתי נפרד מהשיח הקהילתי. המחאה הגאה שהתקיימה בשבועות האחרונים העצימה את השיח הזה והעלתה את שאלת היכולת של המחאה לגבש תנועה שתצליח להכיל את כל חברי הקהילה, מימין ומשמאל, שאלת מקומם של התאים הגאים במפלגות השונות וכמובן השיח הנוקב בעד ונגד הקמת מפלגה גאה.

“מחאת השוויון” של הקהילה הלהט”בית הינה אחת מאבני הדרך החשובות והמשמעותיות ביותר במאבקנו להכרה מלאה ושוויון זכויות. על מנת להמשיך ולהתקדם בזירה הפוליטית, אנו מוכרחים.ות ללמוד, להכיר ולנתח את מאפייניה ועמדותיה הפוליטיות של הקהילה הלהט”בית.

יחד עם זאת, קיים מחסור רב בנתונים על הציבור הלהטב”י בישראל. מציאות זו מקשה על התפתחות המחקר אודות הקהילה ומהווה חסם לקידום מעמדה וזכויותיה בארץ. לאור זאת, קיים צורך ברור בליקוט נתונים, רבים ככל האפשר, על מנת להמשיך ללמוד, לנתח ולחקור את מקומה ומעמדה של הקהילה, כחלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית.

אוניברסיטת תל אביב יצאה במחקר המתבצע בשיתוף בית הספר למדע המדינה והמחלקה למדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, שנועד לבחון את מעמדה ועמדותיה הפוליטיות של הקהילה הלהט”בית.

המחקר מתבצע באמצעות סקר אנונימי הכולל שאלות הבוחנות את עמדות חברי הקהילה בנושאים אקטואליים שונים, כמו גם עמדות הקהילה ביחס לארגוני הקהילה ומחאת השוויון, ומידת המעורבות הפוליטית בה הם נוקטים.

ההשתתפות מיועדת לחברי/ות הקהילה בלבד, שגילם מעל 21.

ההשתתפות בסקר הינה אנונימית לחלוטין והנתונים שנאספים יעברו עיבוד סטטיסטי ומשמשים אך ורק לצורכי מחקר.

נשמח אם תקדישו כ-10 דקות מזמנכם.ן, לצורך מטרה חשובה זו ותעזרו לנו ללמוד על הקהילה שלנו.

– למענה על הסקר לחצו כאן – 

עוד בנושא:  נערה בת 18 נורתה למוות בגליל על רקע נטייתה המינית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן