fbpx

צפו: תושבי אשדוד מתכוננים למצעד

לקראת מצעד הגאווה באשדוד יצאו מארגני המצעד לפגוש את תושבי העיר ולשמוע מה דעתם על המצעד ועל הקהילה הגאה בעיר | מי בעד, מי נגד ולמי אין זמן להיות הומו?
אשדוד2019

ביום שישי הקרוב יצא לדרך מצעד הגאווה באשדוד. בפעם החמישית יצעדו חברי הקהילה ותומכיה בעיר הדרומית, שמצליחה לארגן את אחד המצעדים הצבעונים והשמחים ביותר בפריפריה.

במסגרת ההכנות למצעד החליטו מארגני המצעד, אלי אליהו, אוראל מרקוביץ׳ ואלכס טפר, לבדוק האם עיר הנמל מוכנה למצעד הגאווה.

בסרטון שהוכן לקראת המצעד, נפגש אלי אליהו עם תושבי העיר השונים כדי לשמוע מה דעתם על מצעד הגאווה ועל הקהילה הגאה בעיר.

“פגשנו דעות מגוונות ומחבקות”, אומר אלי, “הסתובבנו במרכז המסחרי באזור א’, שם פגשנו באמצע היום את ותיקי העיר שחלקם עוד מתקשים לקבל את ההחצנה והנראות של קהילה להט”בית באזור. המשכנו למרכז הקניות החדש “ביג פאשן”, עם הקדמה באה קבלה – שם זכינו לאסוף לא מעט קולות צעירים תומכים ונלהבים. לסיום ביקרנו בחוף הים, אזור חוף הקשתות, ששם אגב מתקיימת מסיבת הסיום של מצעד 2019, תודות לפאב ה”זה”.

בסיום הסיור מנסה אלי לעלות אל סוכת המציל בחוף ולכרוז גאווה ממרומי אך בסופו של דבר נאלץ להסתפק בנעיצה הפגנתית של דגל הגאווה על החול החם.

מצעד הגאווה באשדוד – כל הפרטים:

בשעה 10:00 תחל ההתכנסות ברחבת העירייה. ברחבה יוצבו דוכני הסברה בנושא סובלנות וקבלת האחר, דמויות מוכרות בקהילה שהגיעו לפגוש בקהילה המקומית.

בנוסף יופעלו במקום מתחמי הפעלה לנוער ומבוגרים, שיעניקו לתושבי העיר הזדמנות לבשר לעיר במה אתם הכי גאים.

על במת ההופעות יעלו אמנים להט”בים, חלקם תושבי העיר: הזמרת אוזי זולטק וההרכב האקוסטי, קבוצת הספוקן נוער של העיר עם קטע שירה מדוברת שנכתב במיוחד לאירוע הגאווה בעיר, מופע דראג קינג של אורון מדריך במועדון הנוער הפועל בעיר, הופעה של זיו נקוה רוקד ביונסה, ולקינוח, הדובדבנית של הקצפת – הזמרת והפרפורמרית אושרה בכבודה ובעצמה (אושר סבג).

אורחים נוספים שיגיעו ישתתפו בארוע הם אוריאל יקותיאל- מנחה ופרפורמר מוכר ומוערך, כוכב המירוץ למיליון, אדוה עומר מהכוכב הבא לאירוויזיון והתאומים ממן כוכבי המירוץ למליון.

לאחר מכן יצא המצעד לכיוון חוף הים. “הצעידה עצמה תהיה מחאתית”, אומרים המארגנים, “יהיה בה גוש של נוער גאה ובני נוער מארגונים נוספים בעיר. נעצור למחאה שקטה בכיכר המפרסיות- נסיים בקשתות בפאב ה”זה” לעשות בירה עד השקיעה”.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

מצעד הגאווה באשדוד – שישי 2.8.19 | החל מהשעה 10:00 | רחבת העירייה אשדוד

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן