fbpx

“הלסביון העליון” – סדרת אינטרנט להט”בית עברית חדשה

"זו סדרה על לסביות משוגעות שנוצרה על ידי לסביות משוגעות". הצצה ראשונה לסדרת האינטרנט החדשה שתצולם אחרי החגים
הלסביוןהעליון1

הלסביוןהעליון1
צילום: ים טרייבר

גם הפיד שלכם התמלא ב”לסביון העליון” המסתורי בימים האחרונים? אחרי שלושה חודשי עבודה, יוצרות הסיטקום “הלסביון העליון” משחררות טריילר ראשון לסדרת האינטרנט הלהט”בית העברית הראשונה מסוגה, ויחד איתו את פרויקט ההד-סטארט שלהן לגיוס תמיכה בהפקה.

צפו בטריילר המלא:

הסדרה, שאורכה עשרה פרקים באורך של כחמש דקות, תעקוב אחר חבורת קוויריות במאמציהן למצוא את עצמן. היוצרות מגדירות את הסדרה כמפגש בין “חברים”, “ישנן בנות” וגם “בנות”, על רקע משבר רבע החיים.

במרכז הסדרה ניצבת אור, שהכתירה את עצמה כמלכת הביצה הלסבית – עד שבפרק הראשון אחותה תופסת אותה עם גבר, והיא נאלצת להתמודד עם ההשלכות הרציניות בצורה מצחיקה ומגוחכת.

אליה מצטרפות גם שלהבת, האחות הקטנה והמעצבנת, שהיא גם דתייה וגם לסבית; שיר, שנמצאת בשיא משבר דור ה-Y ובטעות בוגדת רגשית בחברה שלה עם אמריקאית שמתחילה איתה באינטרנט; עמית, ג’נדרקוויר שעבר הרבה שינויי הגדרות בחיים ורק מחפש מקום להשתייך בו; ואחרונה חביבה היא חווה, האישה המתוקתקת ביותר בישראל, עם בת מושלמת ועבודה מושלמת וחברות שהיא חצי מגדלת, ובלילות היא מופיעה כדראג קינג.

“זו סדרה על לסביות משוגעות שנוצרה על ידי לסביות משוגעות”, מספרת התסריטאית, רוני צידון. צידון היא כותבת, יוצרת וסופרת שרק לאחרונה נכנסה לתחום התסריטאות. “מה שמיוחד הוא שהסדרה באה מהשטח. היא נולדה מתוך הקהילה ומייצגת את הקהילה”.

לדבריה, הרעיון של מימון המונים התחבר לתפיסה הזאת. “אני מניחה שאם קמתי בבוקר והבנתי שאין בישראל סדרות על לסביות, כנראה שיש עוד אנשים שמרגישים כמוני. אותם אנשים אולי יהיו מוכנים לתמוך בנו ולממש איתנו את החלום. בסופו של יום אין מאחורינו מפיק על או בעל רשת ענקית שיכול להפעיל את כל הקשרים הנכונים. הסדרה תצא לפועל רק אם כל מי שרוצה שזה יקרה יתגייס לפרויקט”.

איך הופכים ביפוביה מופנמת למצחיקה | צילום: ים טרייבר
איך הופכים ביפוביה מופנמת למצחיקה | צילום: ים טרייבר

“כשרוני שלחה לי את התסריט הייתי בהפקה אחרת”, מספרת מפיקת הסדרה, גילי גרשונוק. גרשונוק מפיקה לקולנוע ולשאר המסכים, וסיימה לאחרונה הפקה של שני סרטים שצולמו בלונדון. “אחרי שקראתי אותו, מיד סימנתי את העבודה עליו ביומן. הבנתי שאני חייבת להיות חלק מזה”.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

לדבריה, היא לא הייתה האחרונה שהרגישה ככה. “לפני כשבועיים הוצאנו קול קורא בפייסבוק וסיפרנו על הסדרה. הוצפנו במיילים באופן מידי, ודיברנו עם כל כך הרבה אנשים שרצו לקחת חלק. התחושה היא שהפקה מהסוג הזה היא משהו שאנשים ממש מחכים שכבר יקרה”, היא אומרת, “אנחנו מציגות מגוון של דמויות שלא נראו על המסכים, בייצוג אותנטי שמונגש לכולם. השיח של הדמויות שלומדות על הזהות שלהן אל מול אחרים הוא שיח שרלוונטי לכולם”.

צילומי הסדרה יחלו לפני החגים, ובינתיים לא נותר לנו אלא להסתפק בטריילר, ולתמוך במימון הפרויקט.

הלסביוןהעליון2
צוות נשים שיוצר סדרה על נשים | צילום: הלסביון העליון

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן