fbpx

צפו: משפצים את בית דרור ביום מעשים טובים

banai_film

אורנה בנאי הצטרפה לקבוצת “בשביל הבריאות” ביום מעשים טובים, ולמדה מהם על הבית, על דימוי הגוף בקהילה הגאה וגם קצת על שיפוצים


banai_film


ביום שלישי האחרון צוין בישראל “יום המעשים הטובים”, במסגרתו השתתפו אלפי ישראלים ביוזמות חברתיות שנועדו לעשות טוב לסביבה שלהם.

קבוצת “בשביל הבריאות” בחרה לחבור ביום הזה לבית המחסה לנוער להט”בי” בית דרור” ולשפץ אותו. חברי הקבוצה הגיעו אל הבית ביום שלישי, ויחד עם מתנדבים מהקהילה ומחוצה לה שיפצו את הבית ואת החצר.
“בחרנו לקחת את בית דרור בתור פרויקט כי אנחנו שייכים לקהילה הגאה, וזה נכון לתרום לקהילה ממנה אנחנו מגיעים”, הסבירו משה מחלב ואריאל ורובל שיזמו את הפעילות, “הקבוצה מתמקדת בבעיית דימוי גוף שישי בקהילה הגאה, אנחנו רוצים לגרום לאנשים לקבל את עצמם, וחלק מהקבלה העצמית זו קבלה של הזהות המינית”.

עוד בנושא:
>> “אפשר להיות בריאים בכל מידה”
>> משפצים את בית דרור ביום מעשים טובים

אל המתנדבים הצטרפה אורנה בנאי, שהגיעה לפקח על העבודות מקרוב וגם לקבל כמה טיפים בנושא שיפוץ הבית.

“הלוואי עלי בית כזה בילדות שלי”, אמרה בנאי למנהלת הבית יעל דורון, “גם ההורים שלי לא  קיבלו את הנטייה המינית שלי, אמנם לא נידו אותי אבל בהחלט איימו והבהילו, ולא הייתה לי ברירה אלא להישאר בבית עם הסוד, עם הבושה ועם האשמה”.

“גם המשפחה שלי לא קיבלה”, אמרה אור לי ניב, סגנית ראש עיריית גבעתיים, שהשתתפה גם היא ביום המיוחד, “והיום חשוב לי שילדים במשפחות חד מיניות לא ירגישו חריגים”.

בשביל הבריאות, בשביל הקהילהלקראת סוף השבוע רצינו לחמם לכם את הלב עם המעשה הטוב שלנו ב יום מעשים טובים ב בית דרור יחד עם המלאכים מ בשביל הבריאות . מודים על ההזדמנות להכיר את הבית החם החם הזה שנותן מקלט לנוער להטב”י במצוקה ומודים לכולם על העזרה שהגישו.

Posted by Banay films on Friday, 18 March 2016


התגובה של צוות בית דרור ושל הנוער השוהה בבית לתוצאות היום המיוחד מבהירה, שלמרות הציניות העוטפת את היום הזה, למוטיבציה שהוא יוצר אצל אנשים פרטיים, גופים וחברות, לעשות טוב לסביבה שלהם, ולתוצאות של המעשים הללו, אין מחיר.

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

“אין לנו מספיק מילים להודות לכל צוות המתנדבים, התורמים, המארגנים”, סיכמו צוות בית דרור את העשייה, “ובמיוחד במיוחד למשה, אריאל, רויטל וניר המקסימים והאדיבים, שפקדו את ביתנו ביום שלישי האחרון (יום המעשים הטובים) לעשות הרבה טוב לנוער השוהה בהוסטל. בני הנוער פשוט לא מפסיקים להתפעל מהחצר ה מ ה מ מ ת שארגנתם להם בבית – “ממש חצר של צימר”. הפכתם ביום את החצר שלנו לפנינה פורחת שכיף להיות בה. אנחנו נפעמים מהתוצאה ומהיקף ההתנדבות. מעריכים ואוהבים אותכם מאוד מאוד מאוד!”

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן