fbpx

צפו: הספורטאים האולימפיים יוצאים מחליפות הסקי

עורכי המגזין קוסמופוליטן סברו שספורטאי אולימפיאדת החורף לבושים מדי והחליטו לטפל בנושא. בין המתפשטים גם הגולש הגאה גאס קנוורת'י, עם משפט פתיחה ששובר את הקרח

כבר הכרתם את הספורטאים של אולימפיאדת החורף בדרום קוריאה? כולם מקצועיים, מוכשרים וראויים, ולפי מגזין קוסמופוליטן, גם לבושים יותר מדי.

“אולימפיאדת החורף היא כיף טהור”, הסבירו במגזין, “אבל בניגוד לעמיתיהם במשחקי הקיץ, הספורטאים של משחקי החורף מכוסים יותר מדי”.

עוד בנושא:  הכירו את הנבחרת הגאה של אולימפיאדת חורף 2018

עורכי המגזין הזמינו כמה נציגים ממשלחת ארה”ב למשחקים להתאמן במשפטי פתיחה שובי לב, ועל הדרך גם לחשוף קצת גוף, כדי להפוך את המשפטים למשכנעים יותר.

למרות שרוב המשתתפים בסרטון היו נבוכים מאד מהמעמד, וחלקם בקושי הצליחו לצאת מהחליפות שלהם, הם הצליחו לעמוד במשימה.

בין הספורטאים שהצטלמו לסרטון גם הגולש גאס קנוורת’י, הספורטאי הגאה המתוקשר ביותר במשחקי החורף הנוכחיים. קנוורת’י המיס אותנו עם המשפט “רציתי לזכות במדלית זהב באולימפיאדה. אבל החלטתי להסתפק במדלית כסף כדי לוודא שהמקום הראשון שמור לך”.

“אנחנו כאן. אנחנו הומואים. תתרגלו לזה”

הספורטאים הגאים דואגים לנראות להט”בית גם על אדמת דרום קוריאה. גאס קנוורת’י ואדם ריפון העלו מטקס הפתיחה של אולימפיאדת פייונג-צ’אנג כמה תמונות משותפות שלהם עם הכיתוב: We’re here. We’re queer. Get used to it.

אדם ריפון הוא “זקן” נבחרת ההחלקה האמריקאית. המחליק בן ה-28 יצא מהארון בשנת 2015 והיה המחליק הגאה הראשון מחוץ לארון. ריפון סירב להפגש עם סגן נשיא ארה”ב מייק פנס לפני יציאת המשלחת לאולימפיאדה בשל עמדותיו כלפי להט”בים.

פנס מצידו צייץ לריפון וכתב לו: “אני רוצה שתדע שאנחנו כאן בשבילכם. אל תתנו לפייק ניוז להסיח את דעתכם. אני גאה בך ובכל הספורטאים הנהדרים שלנו והתקווה היחידה שלי עבורך ועבור כל המשלחת האמריקאית היא שתביאו הביתה את הזהב”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן