fbpx

פסגת האופנה – ארוע האפנה האלטרנטיבי של קוק שוק חוזר

ארוע פסגת האופנה של הקוק שוק מציג דרכים אלטרנטיביות לחוויית צריכת אופנה, המשלבות פרפורמנס, תצוגת-אופנה ומסיבה | "החיבור המובן מאליו בין עולם האופנה ותרבות הקלאבינג מייצר עבורנו מוקד משיכה להפרייה הדדית בין שני תחומי האמנות"
קוקשוק

אחרי תצוגת האופנה שהייתה רגע השיא של “שבוע האופנה האלטרנטיבי” בשנה שעברה, קוק שוק מציגה את הדבר הבא – אירוע פסגת אופנה – מופע לשלוש קולקציות עכשוויות של מעצבי אופנה צעירים ומשוחררי רסן המציג שלוש דרכים שונות לחוויית צריכת אופנה.

בניגוד לדרך המקובלת והנכונה של הצגת “קולקציית בגדים”, המופע מבקש לפרק את הכללים ולהרכיבם חזרה באחת הזירות בהן אופנה נוצרת – בקלאב, בעולם חיי הלילה. כמו במסיבה בה אנחנו נעים על הציר שבין סדר ואי-סדר גם במופע ננוע על ציר דומה.
שלושת הקולקציות יוצגו בצורה כאוטית עם חוקיּות ייחודית ויהוו כמעין פעולת ״האקינג״ HACKING של סיטואציה חברתית. בחצות יהפוך המופע למסיבה.

הערב האקסקלוסיבי, שיתקיים במועדון האוורסט שנמצא בתחנה המרכזית ממש מתחת למועדון הבלוק, יציג קולקציות של  המעצבים חנא חמאם, דור וקנין (VIRGINS AGENCY) ו-3SISTERS, ויארח אנשי מפתח מעולם האופנה, האמנות וחיי הלילה לאירוע חד פעמי של פרפורמנס-תצוגת-אופנה ומסיבה.

חנא חמאם | צילום: אחיקם בן יוסף

קרדיט: 3SISTERS

קולקציית 2018 דור וקנין  | צילום: נעה שחף

קוק שוק הוא ליין מסיבות מחתרתי שמתרחש בחללים משתנים בתל אביב, ירושלים, מוסקבה וברלין. השאיפה של קוק שוק היא לתת במה ליוצרים צעירים ממגוון תחומים שונים אשר התפתחו בקהילה האורגנית מהשוליים של תל אביב. האסתטיקה של קוק שוק, כמו המסיבה עצמה, שואבת דימויים פוליטיים-חברתיים מהחיים ומהרשת ויורקת אותם חזרה מעובדים כקונספט מסיבה. בלי להתבייש ובלי לוותר על תכנים מוזיקליים ודימויי גוף שלא תואמים את הנראות הסטנדרטית בחיי הלילה ובכלל, קוק שוק מציפה נושאים המהווים בסיס לדיון ואינטראקציה אינדיבידואלית עם הקהל וקוראת לקחת חלק בריטואלים של פורקן, שחרור וחופש. הפעם הם מבקשים לפרק את עולם האופנה.

“החיבור המובן מאליו בין עולם האופנה ותרבות הקלאבינג מייצר עבורנו מוקד משיכה להפרייה הדדית בין שני תחומי האמנות”, מסבירים מפיקי הארוע, “קוק שוק מייצגת את שלב נוסף באבולוציה – מסיבה מחתרתית שהיא אקט אמנותי בעל תכנים תרבותיים-פוליטיים שמתקיים הן במציאות והן במציאות הווירטואלית. המופע “אירוע פסגת האופנה” של קוק שוק מפגיש בין שני העולמות וחושף את הדור החדש שגדל ומבעבע מתוכם ומראה לנו עתיד אפשרי עם המון סטייל”.

עוד בנושא:  מה הקשר בולבול על חולצה?

ארוע פסגת האפנה | 15.11.2018 בשעה 20:30 | מועדון האוורסט – השלכת 20, תל אביב | לרכישת כרטיסים מוזלים 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן