fbpx

עכשיו זה רשמי: אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב

איגוד השידור האירופי הודיע הבוקר כי בחר בתל אביב לארח את תחרות האירוויזיון | התחרות תתקיים בתאריכים 14, 16 ו -18 למאי 2019 בגני התערוכה
eurovision2019

איגוד השידור האירופי EBU הודיע היום (חמישי) על ההחלטה לערוך את אירוויזיון 2019 בתל-אביב.

התחרות תערך בתאריכים 14, 16 ו-18 במאי בביתן 2 שבמרכז הירידים. חצי הגמר הראשון ייערך ב-14 במאי, חצי הגמר השני ב-16 במאי ושלב הגמר, בו תתחרה ישראל לצד 25 מדינות נוספות, ייערך במוצאי שבת, 18 במאי 2019.

טקס חילופי מפתחות הערים המארחות מליסבון לתל אביב ייערך בבית העיר ההיסטורי ברחוב ביאליק, וטקס הפתיחה ואירוע השטיח האדום המקבל את האמנים המשתתפים בתחרות ייערך ברחבת מוזיאון תל אביב לאמנות.

מכירת הכרטיסים תחל רשמית בחורף הקרוב – והמועדים המדויקים בהם תיערך המכירה ברשת יימסרו בהמשך.

“תל אביב-יפו מוכנה לאירוויזיון”, מסר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, “עירנו שמחה לארח את אירוויזיון 2019 בתל אביב-יפו – אירוע בידור עולמי, שזוכה לתהודה ציבורית ענקית ואף מתאים לתל אביב-יפו שהתפרסמה בעולם כעיר של יצירה, אנרגיה, חיי תרבות תוססים ובעיקר חופש. נעשה הכל כדי שהאירוויזיון יהיה שמח, חי, בועט וללא הפסקה – בדיוק כמו העיר שלנו. אנחנו ערוכים ובטוחים שיחד עם ‘כאן’ נפיק כאן את האירוויזיון מהטובים שידעה התחרות”.

מספר אירועים ייערכו ברחבי העיר לקראת האירוויזיון – בבית העיר העתיק, במוזיאון תל אביב המודרני , בפארק צ’ארלס קלור על חופה של העיר וכמובן אקספו תל אביב, מרכז הכנסים”, מסר גידי שמרלינג, הממונה על פרויקט אירוויזיון 2019 מטעם עיריית תל אביב-יפו. לאירועי עוגן אלו יתווספו עשרות אירועים שיהפכו את העיר למסיבת אירוויזיון אחת גדולה.

גם שרת התרבות מירי רגב, שהודיעה בעבר כי “אם האירוויזיון לא יתקיים בשנה הבאה בירושלים – הוא לא יהיה בישראל”, ברכה על הבחירה. “חשבתי שנכון שירושלים בירת ישראל תארח את האירוויזיון. מרגע שהתקבלה ההחלטה על אירוח האירוויזיון בתל אביב, אין לי ספק שמדינת ישראל והעיר תל אביב יארחו את האירוויזיון בצורה הטובה והמכובדת ביותר. מאחלת הצלחה לתאגיד השידור שאמון על ההפקה ומאחלת כמובן הצלחה גם לביצוע הישראלי שייצג אותנו בתחרות”.

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן