fbpx

עושות שמח: להקת הטרנסג’נדריות ההודית בקליפ בכורה

הקליפ הראשון של הלהקה ההודית המורכבת משש נשים טרנסג'נדריות, מציג את הקשיים איתן מתמודדת הקהילה הטרנסג'נדרית בהודו, אבל עם חיוך ענק
6pack
צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

אחרי שנת מפנה בנראות של הקהילה הטרנסג’נדרית במדיה ובתקשורת, הגיע הזמן לכבוש גם את מצעדי הפזמונים.
הראשונות לעשות את הצעד הן חברות להקת 6 pack, המסתמנות כלהיט החדש בהודו.

הלהקה, המורכבת משש נשים טרנסיות ממומבאי, הוציאה את הסינגל הראשון שלה – ‘Hum Hain Happy’, גרסת כיסוי ללהיט Happy של פארל וויליאמס, שכבר חשבנו שזכה לכל קאבר אפשרי.

להקת 6 pack (ובתרגום חופשי – קוביות בבטן), נוגעות בבטן הרכה של הודו – המין השלישי, המוכר על ידי השלטונות אך זוכה להתעלמות מצד האוכלוסיה.
בסצנת הפתיחה של הקליפ בחרו החברות להציג את הבעיות הרבות איתן מתמודדת קהילת הטרנסג’נדריות, הידועות כ”היג’רות”, בהודו: “המין השלישי בהודו, הרוב מתעלמים ממנו, חלק סבלנים אליו, כולם לא מבינים אותו. ההיג’רות בהודו הן קהילה החיה כמעט בבידוד מוחלט. עמדות בצמתים וברמזורים, דופקות על חלונות הרכבים, בתקווה למעט אדיבות, ואולי חיוך. אבל גם אם הן אינן מקבלות דבר, הן שומרות על ראש מורם, ומוצאות את הדרך להיות מאושרות”.

מכאן הופך הקליפ לחגיגה בוליוודית אמיתית, כולל התלבושות, הריקודים, הצבעים, הניצבים והלוקיישנים. הקליפ זכה ליותר ממיליון צפיות תוך מספר ימים, (אך כשמדובר במדינה כמו הודו זו לא באמת חוכמה).

חברות הלהקה, המשתייכות לקהילת ההיג’רות בהודו, נבחרו מתוך 200 מועמדות לאחר תהליך מיון ממושך. את השירים שלהן הן שרות בהינגליש (תערובת של הינדו ואנגלית). הלהקה מתכננת להוציא 6 סינגלים בחודשים הקרובים, אחד מהם בשיתוף פעולה עם הזמר סונו ניגאם, אחד הזמרים הפופולריים ביותר במדינה.

היוזמה להקמת הלהקה הועלתה על ידי חברת ההפקות יאש ראג’, במטרה לקדם את השוויון בין המינים בהודו, ולחגוג את האחדות והשותפות על מנת ליצור עולם טוב יותר. אנחנו לא יודעים כמה גרסא נוספת של Happy הופכת את העולם לטוב יותר, אבל בהחלט מברכים את הלהקה החדשה וממתינים לקליפים הבאים.

עוד בנושא:  האם אותם גברים סטרייטים או לא?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן