fbpx

סופשבוע של מסיבות מהסרטים

מחפשים סיבה לחגוג? מסיבות הגאווה יחלו כבר בסוף השבוע הקרוב עם מסיבת הפתיחה של פסטיבל הקולנוע הגאה והאפטר פארטי של תחרות הדראג, בהשתתפות כוכבות מירוץ הדראג של רו פול
tlvfestparty
פפרמינט | צילום: WILSON MODELS | אלכסיס מישל | צילום: יח”צ פסטיבל

הפסטיבל הבינלאומי ה-13 לקולנוע גאה שנפתח היום בארוע חגיגי, יספק לנו במהלך עשרת הימים הקרובים לא רק סרטים, בכורות מפגשים עם אמנים, אלא גם מסיבות ייחודיות בהן נוכל להגיע ולהתחכך בכוכבים וכוכבות מהארץ ומחו”ל.

ביום שישי, החל מהשעה 01:00, תתקיים בבסקולה מסיבת הפתיחה של הפסטיבל בכיכובן של פפרמינט ואלכסיס מישל, משתתפות העונה ה-9 של ריאליטי הדראג RuPaul’s Drag Race, שהגיעו כאורחות הפסטיבל על מנת לשפוט בתחרות הדראג של הפסטיבל שתתקיים במוצאי שבת.

מסיבת הפתיחה תחל בערב של הופעות בהנחיית גלינה פור דה ברה עם הופעות מיוחדות של קיי לונג, מיקיאגי, עסיס ד’אורנג’, סוזי בום ועוד הפתעות. די ג’יי דניאל מריומה רזידנט ליין WERK יהיה אחראי על המוזיקה.

כרטיסים ניתן לרכוש מראש באתר אטרף או במקום בעלות של 150 שקלים. כל ההכנסות הן תרומה לפסטיבל הקולנוע הגאה.

במוצאי שבת תתקיים מסיבת האפטר פארטי של תחרות הדראג של הפסטיבל הבינלאומי ה-13 לקולנוע גאה 2018.

אחרי יום שלם של תחרויות שיתקיים בסינמטק ת”א, תתקיים מסיבת אפטר במלון NYX בתל אביב. עם הופעות של גלינה פור דה ברה, אנה טאצ’מנט, עסיס ד’אורנג’, גלורי הוליווד והזוכה בתחרות הדראג 2018. DJ דניאל אסולין על העמדה בלהיטי פופ, היפ הופ ושלל דיוות מרימות. הכניסה חינם!

גלינה פור דה ברה | צילום: מלכיאלה בן שבת

וביום רביעי, ה-6 ביוני, תתקיים באוזןבר המסיבה הקווירית של הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה, כדי לחגוג את האלטרנטיבי והייחודי.

את הערב תנחה בלאדי מארי, אמנית הברולסק, שגם תעלה להופעה מיוחדת במינה.

על במת המסיבה יתארחו הראפרית הישראלית הבועטת Jazz, כוכבת הסרט “מיס רוזווד” שמגיעה כל הדרך מניו יורק למופע מיוחד וחד פעמי בישראל.

על העמדה ירימו די ג’יי פיליפה מצמבאכר שיקו מנגת מברזיל, שהם במקרה (או לא) גם הבמאי והשחקן מהסרט זוכה הפרסים “טינטה ברוטה” שיוקרן בפסטיבל.

כרטיסים ניתן להשיג במכירה מוקדמת באתר ובאוזן בר.

פרטים נוספים על כל ארועי הפסטיבל באתר הפסטיבל

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן