fbpx

משפצים את בית דרור ביום מעשים טובים

קבוצת "בשביל הבריאות" מתגייסת לשפץ את בית דרור במסגרת יום מעשים טובים. גם אתם יכולים לעשות מעשה טוב ולסייע בתרומת ציוד לבית ומזון למתנדבים
beit dror

“תחשוב טוב, יהיה טוב”, זו המנטרה אותה משנן כל אדם שמנסה לסגל לעצמו חשיבה חיובית. עד כמה שהיא נכונה, ישנם מקרים בהם המחשבה לא מספיקה, ואם אנחנו רוצים שיהיה טוב, עלינו לקום ולעשות טוב.

זה מה שהחליטה לעשות קבוצת “בשביל הבריאות“, שתצא ביום המעשים הטובים, שיצוין ב-15.3, לשפץ את בית דרור, הנותן מענה לבני נוער מכל רחבי הארץ שנפלטו מבתיהם בשל האוריינטציה המינית ו/או המגדרית שלהם.

“החלטנו בהתייעצות עם מנהלת הבית, לשפץ את החצר ואת החללים המשותפים”, מסביר משה מחלב, יוזם יום ההתנדבות, “אנחנו מאמינים שיום אחד של התנדבות יכניס הרבה מאוד אור לבית הזה”

מדוע בחרתם דווקא בבית דרור?
“לכל אחד/ת מאיתנו יש זיכרון של בית, לחלקנו זיכרון שנעים לנו להיזכר בו, של משפחה מקבלת, אחים/אחיות אוהבים/ות, הורים מחבקים, מקום חם ואוהב. לחלק אחר הבית הוא מקום שבורחים ממנו, שמדיר אותך ומרחיק אותך. בית דרור הוא בית חם לכל אותם/ן נערים ונערות שהמזל הביא אותם לגלות משפחה חדשה, זמנית ומחבקת, משפחה שתחבק אותם/ן ותאהב אותם/ן ותיתן להם את החופש להיות מי שהם/ן. טיפול ותחזוקה של בית כזה הוא תהליך שאינו נגמר”.

לקראת השיפוץ הגיעו חברי הקבוצה לביקור מקדים בבית יחד עם אנשי מקצוע, במסגרתו בחנו ומיפו את כל השיפוצים הנחוצים לבית. מנהלת בית דרור, יעל דורון, הסבירה למארגני היום מהם הצרכים של הבית ויחד הם הכינו תכנית פעולה.

בין השאר מתכננת הקבוצה לשפץ את חצר הבית והוספת צמחיה לגינה, ריפוד וחידוש הכסאות בחדר האוכל של הילדים, צביעת קירות הבית וצביעת חדר המשחקים, תיקוני חשמל ותיקונים כלליים.

“מאז שפרסמנו את הרעיון, פנו כבר 80 איש שהתחייבו להגיע ולעזור”, מספר משה, “כולל קבלן שהתנדב להגיע ולעזור על הצוות שלו, וחברת ‘דשא קבוע‘ שתרמה עבורנו דשא סינטטי לכל הגינה”.

אפליקציית התשלומים payBOX, המאפשרת העברת תשלומים בין חברים, הצטרפה אף היא לתרומה והודיעה כי על כל משתמש חדש שיתרום עד ה-15.3 לבית דרור באמצעות האפליקציה סכום של 10 ש”ח ומעלה, תוסיף החברה 5 ש”ח נוספים לתרומה.

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

“ההתגייסות של אנשים ונשים לטובת יום המעשים הטובים מאוד מרגשת אותי, זה כלל לא מובן מאליו”, אמרה מנהל בית דרור יעל דורון, “אני רוצה להודות גם לאפליקצית payBOX על התרומה ועל הפלטפורמה לגיוס התרומות. מעבר לשיפוץ שהבית יזכה לו, חשובה לנו החשיפה, ואני רוצה לנצל את הבמה הזו כדי לבקש מכם פשוט להפיץ את הבשורה על בית דרור, כדי שלא יהיו נער או נערה שצריכים את השירותים שלנו ולא יודעים עליהם”.

‘בית דרור’ נותן מענה זמני לבני נוער מכל רחבי הארץ שנפלטו מבתיהם בשל האוריינטציה המינית ו/או המגדרית שלהם. בבית תמיד נמצאים אנשי צוות שיקבלו את פנייך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. ניתן לפנות אל צוות הבית דרך האתר, בטלפון 03-5164621 או במייל.


ועכשיו תורכם:

גם אתם יכולים להצטרף ולסייע לפרוייקט, גם אם אתם לא מוכשרים בעבודות שיפוץ:

  • תרומת ציוד לשיפוץ הבית – על מנת להשלים את העבודה המתנדבים זקוקים לתרומה של פחי צבע (פנים וחוץ) לצביעת הבית, גופי תאורה וכיור חדש במקום הנוכחי שנשבר. עוד מבקשים המתנדבים תרומה של שמשיות לריהוט הבית והגינה
  • בתרומת כיבוד למתנדבים ביום ההתנדבות עצמו (סנדוויצ’ים, פירות, שתיה קלה, עוגיות ושות’)
  • בתרומה כספית לבית דרור באמצעות אפליקצית payBOX

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן