fbpx

משטרת ישראל והאגודה למען הלהט”ב בסרטון משותף נגד השנאה כלפי הקהילה הגאה

לרגל היום הבינ"ל למאבק בלהט"בופוביה הפיקה משטרת ישראל בשיתוף האגודה למען הלהט"ב סרטון הזדהות עם הקהילה הגאה | "אנחנו נאבקים יחד בפשעי השנאה"
משטרהיוםהבנה

לרגל היום הבינ”ל למאבק בלהט”בופוביה ולאחר לא מעט פשעי שנאה שבוצעו נגד חברי הקהילה בשנים האחרונות, במשטרת ישראל החליטו לנקוט בצעד אקטיבי ולהפיק סרטון הזדהות עם הקהילה בשיתוף עם האגודה למען הלהט”ב.

הסרטון, שיופץ במהלך היום ברשתות החברתיות של המשטרה, יוצא במסר ברור נגד השנאה ביום המאבק בלהט”בופוביה. תחת הכותרת “יחד בגאווה נגד השנאה”, מציג הסרטון את שיתופי הפעולה בין המשטרה לבין הקהילה הגאה, ובעיקרם אבטחת אירועי הגאווה והמחאות השונות, וכן מציג נציגים להט”בים המכהנים בתפקידים שונים במשטרה ופועלים לקידום שיתופי הפעולה.

עוד בנושא:  נפתח קו לדיווח על "טיפולי המרה" ללהט"בים

“רצינו לעשות משהו שמעביר מסר לקהילה בכל רחבי הארץ”, מסבירה סגן ניצב עידית רונן, ראש מדור קהילה רב תרבותית במשטרה, “אנחנו יחד נאבקים בפשעי השנאה. אני גאה ושמחה שהפקנו את הסרטון ושאנחנו מפיצים אותו יחד עם הקהילה למען הלהט”ב בישראל”.

על פי דוח הלהט״בופוביה של האגודה למען הלהט״ב 2,125 מקרי להט”בופוביה דווחו בשנה האחרונה. כמו כן, נרשמה עלייה של כ-36% במספר מקרי השנאה והאלימות כלפי הקהילה הגאה המדווחים, זאת לעומת השנה שלפניה.

“אלפי חברות וחברי הקהילה הגאה בישראל סופגים בכל יום ובכל בשעה עשרות מקרי שנאה ואלימות רק בגלל מי שהם”, אמר אוהד חזקי, מנכ״ל האגודה למען הלהט”ב, “אנחנו גאים וגאות על שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל שיוצאת במסר ברור נגד השנאה ביום המאבק בלהט”בופוביה. בשנים האחרונות, שיתוף הפעולה התחזק באופן משמעותי ואנחנו מקווים ומקוות שהוא ימשיך להתחזק בהתאם לכברת הדרך שיש עוד לעשות. אנחנו קוראים לכל מי שנפגע מהלהט”בופוביה לפנות למרכז הדיווח של האגודה. דיווח יכול להציל חיים”.

לדיווח על מקרה להט”בופובי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. יוס הגב

    מוזר, זה לא בפייסבוק של משטרת ישראל

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן