fbpx

משחק מחשב מאפשר לשחקנים לטבוח בלהט”בים במועדון לילה כדי לנצח

משחק מחשב חדש המופץ ברשת מציע לשחקנים לטבוח ביהודים, אפרו אמריקאים או להט"בים כדי לצבור נקודות | המשחק מקודם ברשתות חברתיות הפופולריות בקרב ניאו נאצים אך יוצריו אינם ידועים
angrygoy
צילום: צילום מסך

משחק מחשב להט”בפובי וגזעני שהופץ ברשת מציב לשחקנים מטרה לשחוט כמה שיותר להט”בים.

המשחק, הנקרא Angry Goy II, הוא עדכון לגרסה קודמת בה נדרשו השחקנים לדחוף יהודים לתנורים כדי לצבור נקודות. הגרסה החדשה מאפשרת למשתמשים לבחור את הקרבנות מתוך מגוון קבוצות מיעוט שונות, בהן גם להט”בים.

שחקנים שבוחרים לתקוף להט”בים, מגיעים למועדון לילה, המכונה במשחק “LGBTQ + אג’נדה HQ” ומדמה מועדונים בסגנון מועדון הפולס באורלנדו, כאשר מטרת המשחק היא לפרוץ למועדון כדי לירות בכמה שיותר גברים הנמצאים בתוכו.

כדי לחזק את הסטריאוטיפ של יצורים מיניים ומסוכנים, אנימצית המשחק מציגה את הגברים הלהט”בים עם אבר מין גדול וזקוף, ופוסטרים התלוייים ברחבי המועדון נושאים את הכיתוב “ילדים מתקבלים בברכה”.

המשחק מופץ ומקודם ברשת GAB, רשת חברתית ימנית קיצונית הפופולרית בקרב ניאו נאצים, בה חבר גם הרוצח רוברט באוורס, שטבח בחודש שעבר ב-11 מתפללים בבית הכנסת בפנסליבניה.

פרסום המשחק מזמין את כל הגברים הלבנים להרוג כמה שיותר טרנסיות, אפרו אמריקאים ולהט”בים, תוך שימוש בכינויי גנאי בוטים במיוחד. “במקום להוציא את התסכולים שלך על בני האדם בפועל, אתה יכול להילחם בכלבים במחשב”, נכתב בפוסטים המקדמים את המשחק באתר, “השתמש באקדחים, סכינים, תרסיס פלפל ועוד, כדי להרוג כמה שיותר”.

המשחק מקודם על ידי כריסטופר קנטוול, פעיל ניאו נאצי אמריקאי הדוגל בעליונות הגזע הלבן. קנטוול זכה לכינוי “הנאצי הבוכה” לאחר שהעלה סרטון שלו לרשת בו הוא מתייפח בבכי לאחר שנודע לו כי הוצא נגדו צו מעצר בגין הסתה לאלימות בשארלוטסוויל, וירג’יניה במהלך עצרת הלבנים הלבנה ב -2017. הסרטון הפך את קאנטוול לבדיחה לאומית, אך התכנים שהוא מקדם רחוקים מלהיות מצחיקים.

זהותם של מפתחי המשחק אינם ידועה, וקנטוול עצמו מכחיש כי יצר את המשחק וטוען כי הוא רק מקדם אותו. “אני אשמח לקחת קרדיט על היצירה המפוארת הזו”, כתב קנטוול בתגובה לפרסום אודות המשחק באתר LGBTQ NATION, “אבל אני הוגן מדי בשביל לתבוע קרדיט על עבודה שלא ביצעתי”.

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אוריאל הגב

    גועל נפש….
    ממש להקיא מזה..

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן