fbpx

מצעד הגאווה הראשון ברחובות

ב-19.7 יתקיים מצעד הגאווה הראשון בעיר רחובות | "אנחנו צועדים וצועדות למען כל מי שסבלו מאפליה או אלימות ולמען כל אלו שמתחבטים בזהותם וזהותן"
רחובות

בתאריך 19.7.2018 צפויה העיר רחובות להניף את צבעי הגאווה במצעד גאווה ראשון בתולדותיה.

המצעד מאורגן על ידי נעמה הכהן, יאן יגורוב והרן יקיר, פעילים להט”בים המתגוררים בעיר. השלושה, שכבר נמצאים בעיצומן של ההכנות למצעד, מסבירים כי המצעד ברחובות יישא אופי מחאתי על מנת למחות על האפליה והמחיקה של קהילת הלהט”ב.

“אנו, תושבי ותושבות רחובות, בני ובנות הקהילה הגאה על כל הקשת הרחבה של זהויות מגדריות ונטייה מינית, יוצאים ויוצאות היום למחות על האפליה והמחיקה כלפינו, להשמיע את קולנו ולהגיד בגאווה שגם כאן ברחובות קיימת קהילה גאה ואנחנו כאן כדי להישאר” כך נכתב בדף הפייסבוק המזמין את הציבור הרחב להשתתף במצעד הגאווה הראשון בעיר רחובות, “אנו מזמינים ומזמינות את כולכם וכולכן, צעירים/ות ומבוגרים/ות , דתיים/ות וחילונים/ות, כל מי שרואה עצמו כחלק מהקהילה הלהט”בית: אתם לא לבד, תהיו גאים וגאות במי שאתם ואתן, הצטרפו אלינו.

אנו קוראים לכם/ן, רחובותיים ורחובותיות שאינם/ן משתייכים/ות לקשת הלהט”בית, אך מאמינים ומאמינות בצדק ובזכות האדם להיות חופשי ושווה: בואו להביע את תמיכתכם/ן. אנו קוראים וקוראות גם לכם/ן, מי שאינם/ן תומכים/ות בנו, ומי שאף מפחדים/ות מאיתנו: בואו להכיר אותנו. אנו קוראים גם לכם/ן, נבחרי ונבחרות הציבור, מחברי וחברות המועצה, דרך ראש העיר, ועד חברי הכנסת וראש הממשלה, לעשות ככל שביכולתכם/ן למען חברה צודקת ושוויונית, ולהכיר בנו כבני אדם שווי זכויות”.

המצעד יתקיים בשעות אחר הצהרים עם התכנסות החל מהשעה 16:30 בברחובה הראשי של העיר – הרצל 211, פינת הנשיא הראשון. בשעה 17:30 יצאו הצועדים לכיוון מרכז העיר עד לסיום הצעידה בגן המייסדים הסמוך לעירייה, שם צפויים לעמוד דוכני הסברה של ארגונים וקבוצות פעילים מרחבי הארץ.

“אנחנו צועדים וצועדות למען כל מי שסבלו מאפליה או אלימות ולמען כל אלו שמתחבטים בזהותם וזהותן”, אומר הרן יקיר, מועמד למועצת העיר והא-מיני הראשון שרץ לתפקיד של נבחר ציבור בישראל.

“בעוד שרחובות נחשבת לעיר דתית, אנחנו בטוחים שבעיר קיימת אוכלוסיה שתקבל בידיים פתוחות מצעד שמסמל חופש, שוויון וקבלת אדם את רעהו. כמו בכל מקום בעולם, גם פה יש קהילה גאה, והיא כאן כדי להישאר” אומר יאן יגורוב.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

“אני קוראת לכל הציבור, בואו יחד נביא לעולם טוב יותר למעננו ולמען הדורות הבאים, למען כולנו כבני ובנות אדם שווים, בכל מקום, מכל זהות, מגדר, נטייה מינית, דת, מוצא או מעמד חברתי”, אומרת נעמה הכהן.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

6 תגובות

  1. יוסף הגב

    לא מבין איך מסתדר המשפט “…ולמען הדורות הבאים…”
    איך יבואו “דורות באים” מזוג הומאים ואו לסביות ?!

  2. משה הגב

    הכל כבר פוליטי.

  3. טליה הגב

    מקווה שמצעד הזה תייצגו עצמכם בכבוד, לא בפרובוקטיביות כמו שנעשה בת”א. ולמגיב מספר 2..תפתח ותקרא קצת מאמרים על איך באים תינוקות לעולם. אבל קצת לידע כללי.. יגיעו לזוג הומואים או לסביות בדיוק כנו שמגיעים לזוגות שאין ביכולם להביא ילדים. הפריות.. אימוץ.. פונדקאות.

  4. א הגב

    האם מישהו יודע אילו רחובות עומדים לסגור לתנועה?

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    אנשים חולים שמצריך אשפוז

  6. טל הגב

    אני לא מהקהילה ואני גאה בעיר שלי על המצעד הזה ואני תומכת במאה אחוז!!❤️❤️🏳️‍🌈

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן