fbpx

מפכ”ל משטרת ניו זילנד ילווה את מצעדי הגאווה בניידת גאווה מיוחדת

משטרת ניו זילנד השיקה ניידת בצבעי הגאווה שתלווה את מצעדי הגאווה שיערכו בחודש הקרוב באוקלנד ובוולינגטון, כשהיא נהוגה על ידי לא אחר מאשר מפכ"ל המשטרה | "אחד הדברים החשובים לנו כשוטרים הוא להראות את הגאווה שלנו בקהילות אותן אנו מייצגים"
nz_police_rainbow_pride_car

ב-17 לפברואר יתקיים מצעד הגאווה באוקלנד, ניו זילנד, נקודת השיא של ארועי הגאווה שהחלו בתחילת חודש פברואר.

משטרת ניו זילנד, האמונה על אבטחת המצעד, החליטה להביע את תמיכתה במצעד ובצועדים בצורה יוצאת דופן, וצבעה את אחת הניידות בצבעי הגאווה.

הנייידת המיוחדת, שקושטה לכל אורכה בצבעי הגאווה, תשמש את המשטרה באבטחת המצעדים באוקלנד ב-17 לפברואר ובוולינגטון ב-10 במרץ. יחד איתה יצעדו במצעדים מפכ”ל המשטרה, מייק בוש, וארבעה חברי הנהלה בכירים נוספים.

“ניידת הגאווה היא הוכחה מוחשית למחוייבות המשטרה והשוטרים להכלה וגיוון”, הסביר המפכ”ל בוש, “היא מהווה הכרה במחויבות שלנו לשיתוף הפעולה עם הקהילה הגאה ותומכת בעבודה המצויינת שעושים אנשי הקשר שלנו לקהילה הגאה, בכל יום בשנה, בכל רחבי ניו זילנד”.

בנוסף, מקווה בוש כי הניידת תסייע בגיוס שוטרים מקהילת הלהט”ב. “כארגון, אנחנו מבקשים לעודד את שאנשים שלנו “להשתמש במי שהם ולא “לאבד את מי שהם” כאשר הם הופכים  לשוטרים. אחד הדברים החשובים לנו כשוטרים הוא להראות את הגאווה שלנו בקהילות אותן אנו מייצגים. אני קורא לחברי קהילת הלהט”ב להצטרף אלינו בתור שוטרים עתידיים במסגרת גיוס הגיוס הנוכחי שלנו”.

צפו בסרטון של משטרת ניו זילנד המציג את שלבי הכנת הניידת:

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן