fbpx

מסעדת טוטומה מציגה – דגל גאווה בצלחת

מנה המוקדשת לקהילה הגאה תסייע לממן ארוחת חג ללהט״בים המודרים ממשפחותיהם או שידם אינה משגת
totuma

בעוד יומיים תקיים האגודה למען הלהט”ב את ארוחת חג הפסח המסורתית במרכז הגאה גן מאיר, למען חברי וחברות קהילת הלהט״ב אשר נודו ממשפחותיהם, או כאלה שאינם משתייכים לקהילה הגאה אך ידם אינה משגת.

כמו בכל שנה, גם השנה ארוחת החג של האגודה נבנית כולה על בסיס תרומות. אל המאמץ לגיוס הכספים הדרושים לקיום הארוחה נרתמה השנה מסעדת ״טוטומה״, שהכניסה לתפריט שלה “מנה גאה״, אשר כל ההכנסות ממכירתה יועברו לסעודת החג המסורתית של האגודה.

הצוות של מסעדת טוטומה – מסעדת ה-Street Food הלטינית הראשונה מסוגה בארץ בהנהלת דליה אלחדף (משתתפת מאסטר שף(, יצר מנה שכל מרכיביה מתכתבים עם הקהילה הגאה וסמליה השונים.

״טוטמה היא המסעדת רחוב הוונצואלית הראשונה בישראל שמביאה איתה המון השפעות ממדינות כמו קולומביה, פרו, הקריבים ועוד”, הסבירה אלחדף, “מכאן בחירתי למנה הגאה – טירדיטו סלמון עם רוטב פלפלים אדומים פיקנטי ומלמעלה יש אננס, אבוקדו, עגבניות צהובות, בצל סגול, צ׳ילי אדום, בצל ירוק ורוטב ליים-לימון. אלה נבחרו  כדי להביא כבוד מלא לדגל הגאווה, דרך הצבעוניות מלאת החיים שבצלחת. אני שמחה מאוד להיות חלק מפרויקט זה. לחשוב שדרך טוטומה אני יכולה לעזור, ועוד בעזרת אהבתי הגדולה, משמחת אותי וממלאת את ליבי. רבים מחבריי וחברותיי משתייכים לקהילה הגאה, ודרך האגודה למען הלהט״ב אני יכולה לתרום להמשך פעילותה למען זכויותיהם של הלהט״בים בארצנו״.

״למעלה מעשרים שנים האגודה למען הלהט״ב מקיימת ארוחת חג מסורתית לחברי וחברות קהילת הלהט״ב שאין להם היכן לחגוג את הסדר מסיבות מצערות שונות”, ציינו באגודה למען הלהט”ב, “אנו נרגשות לקיים שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מסעדת טוטומה, אשר בנדיבותה מסייעת להמשיך במסורת קהילתית זו. אין לנו ספק כי מהלך זה מבטא סובלנות כלפי הקהילה הגאה ומציג צעד נוסף במאבקנו לקבלה חברתית”.

באגודה למען הלהט״ב הוסיפו וציינו כי פעילות זו מצביעה על חשיבות פעילותם של ארגונים גאים בישראל, כחלק מהמאבק על זכויות הקהילה הגאה ונראותה בספרה הציבורית. “נעים לראות כי ישנם בתי עסק ששואפים לסייע להמשך פעילותם של ארגוני הקהילה הגאה למען פעילות חברתית כנגד אפליה ואלימות כלפיה״.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

מכירת המנה הגאה במסעדת טוטמה תתבצע החל מהתאריך 14.4 ועד יום לפני ליל הסדר – 21.4.  

טוטומה | דיזינגוף 265 תל אביב | מחיר המנה: 52 ₪

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן