fbpx

מסיבת ההשקה של הקשת החיפאית

haifa

עמותת הקשת החיפאית מזמינה אתכם למסיבת ההשקה של העמותה החדשה, בית חדש לקהילה הגאה בחיפה


haifa

באוקטובר האחרון, בקומה השנייה של בר הסינקופה בעיר התחתית בחיפה, בשעת ערב, ישבו כשלושים נשים וגברים והכריזו על הקמת עמותה גאה חדשה בחיפה.

העמותה, שהיא בעצם גלגול של קואליציית הגאווה שפעלה בחיפה בשנים האחרונות (בעיקר סביב מצעדי הגאווה), קמה על ידי פעילים ופעילות שהרגישו שיש צורך גדול למענה רחב יותר לקהילה הגאה בחיפה והסביבה וחברו על מנת להגשים זאת. לאט לאט עוד ועוד פעילים ופעילות הצטרפו ובחיפה כבר מורגשת ההיסטוריה הגאה שמתהווה.

בקמפיין פייסבוקי מוצלח שהיה פתוח בפני כל הארץ נבחר ברוב קולות גם שם לעמותה – ״הקשת החיפאית״ וממש בימים אלו העמותה כבר החלה לפעול בעיר במספר פרויקטים.

אבל לפני הכל, צריך לחגוג!

ובשביל המזל הטוב לחגוג איפה שהכל התחיל – בקומה השנייה של אותו בר בעיר התחתית.

ביום חמישי ה-17 למרץ תתקיים מסיבת השקה מיוחדת שמארגנות חברות העמותה. האירוע, שיכלול מופעים מיוחדים של  מוסיקאים/יות ואמניות דראג מחיפה (ועוד הפתעות שאסור לגלות) ולאחר מכן יהפוך למסיבה בניצוחן של שתי תקליטניות חיפאיות גאות, הוא בעצם גם אירוע התרמה לעמותה. הכניסה תנוע ממינימום של 20 ש״ח או יותר , כאשר כל ההכנסות יועברו לתרומה למען פרוייקטים מתהווים של העמותה שמיועדים כאמור לקהילה הגאה בחיפה והסביבה.

המסיבה פתוחה בפני כולן, בתנאי שכבר חגגתםן 18.

וכשאנחנו אומרות כולן אנחנו מתכוונות גם לאלו שגרות בפריפריה הנידחת תל אביב. דברים מדהימים קורים בחיפה, החל מהמצעד האחרון, שמי שהיתה בו יודע/ת בדיוק כמה התרגשות היתה באוויר וההתרגשות הזאת קיימת גם עכשיו עם בשורת הקשת החיפאית. ההיסטריה  הזאת היא חלק מהיסטוריה של הקהילה הגאה כולה ולכן אנחנו קוראות לכםן להגיע ולחגוג זאת איתנו.

בואו להרים איתנו גבוה גבוה, מעבר לקשת.

 

הכותבת היא עדי סדקה. פעילה בארגון הקשת החיפאית

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן