fbpx

“מנצלים את חיי הלילה לחיזוק מטרות חברתיות חשובות”

ליין ה-Tintoros יקדיש החודש את מסיבת 'ארץ הפלאות' לגיוס תרומות לעמותת 'צעדים קטנים' התומכת בילדים החולים בניוון שרירים. נונה שלאנט, שתופיע במסיבה: "לא חשבתי שדרך חיי הלילה אצליח לתרום למחקר של אחיין שלי"
tintoros1
צילום: נוי ארקובי

בתקופה האחרונה החיבור בין חיי הלילה לבין מטרות חברתיות הופך ליותר ויותר מורגש. החל מליינים המקדישים מסיבות למטרות חברתיות ועד לליינים שמובילים את הקריאה להפיכת מצעד הגאווה למחאה.

ליין ה-Tintoros החליט להפוך את השילוב הזה לאג’נדה, ולהקדיש כל מסיבה למטרה חברתית אחרת.

הליין, שנולד בעקבות המידברן שנערך בקיץ האחרון, החל עם שתי מסיבות שנערכו בלימה לימה ונועדו לגיוס כספים למחנה הטינטורוס במידברן.

לאור ההצלחה של המסיבות, החליטו בעלי הליין להפוך את הליין לקבוע, ולקיים מסיבות אחת לחודש. על מנת לשמור על הייחודיות של הליין, הוחלט להמשיך במתכונת מסיבות גיוס הכספים, כאשר בכל פעם נבחרת מטרה קהילתית אחרת למענה מתבצע הגיוס.

“בשביל המסיבה הראשונה, בחרנו לתרום חלק מההכנסות לאיגי, ארגון הנוער הגאה”, מספר רועי ירושלמי, מבעלי הליין, “חשוב לנו שהקהל יבין שבזכות ההשקעה שלו, אנחנו מנצלים את חיי הלילה שאנו כל כך אוהבים דווקא, כדי לאחד את כל הקהל תחת מטרה קהילתית משותפת ולחזק ביחד מטרות קהילתיות חשובות”.

לקראת המסיבה הקרובה בסימן ‘ארץ הפלאות’, שתתקיים בשבת הקרובה, בחר הליין בפרפורמרית נונה שלנט ליצור נאמבר מיוחד למסיבה בתור מלכת הלבבות.

נונה שלאנט | צילום בן אסיף

נונה אף קיבלה את הכבוד לבחור את העמותה לה תוקדש המסיבה, ובחרה בעמותה ‘צעדים קטנים‘, שהוקמה על ידי הורים לילדים החולים במחלות ניוון שרירים מסוג דושֵן ובֵקֵר, ומפעילה מערך תמיכה במשפחות החולים ומקדמת את חקר המחלות להעמקת הידע למציאת תרופה.

“לא חשבתי שדרך חיי הלילה אצליח לתרום למחקר של אחיין שלי”, אמרה נונה שלאנט, “שמחה על ההזדמנות והמטרה המבורכת, המשפחה שלי התמודדה עם הרבה קשיים כדי לעזור לאלחי המתוק לקבל חיים נורמליים ואז השאלה מה הוא נורמלי עלתה? הבנו שהכי חשוב זו הבריאות והשמחה של הילד”.

עבור נונה, המשותף בין הדרך בה היא בוחרת לחיות את חייה כשונה, לבין הדרך בה נאלץ אחיינה לחיות את חייו כשונה, הן התגובות והיחס של החברה לשונה, בין אם הוא מבחירה או לא.

“אני בוחרת להיות שונה בנוף כדרך חיים לצערי זו פריבילגיה שאין להרבה אנשים ואני שומעת תגובות של אנשים לכל מה ששונה מהם. כבליינית באמת שמתי לב שיש אווירה פתוחה ומקבלת בליין הטינטורוס ואני מחכה להפתיע את הקהל עם הפרפורמנס שלי”.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן