fbpx

מנטע ברזילאי ועד גילה גמליאל – הרגעים הגדולים של מופע האירוויזיון בת”א

הלייב של נטע מול הנאום של גילה - הצבנו את מד הדיצבלים של וודג׳ במופע Israel Calling שנערך אתמול בככר רבין בת"א וגילינו את חמשת הרגעים שהרמתם להם במיוחד
calling_sum

אירועי Israel Calling הגיעו אתמול לשיאם עם מופע הענק שהתקיים בככר רבין, בו השתתפו משלחות מ-25 מדינות שונות, שהופיעו עם השיר שלהן לתחרות האירוויזיון.

עוד הופיעו זוכת אירוויזיון 1998 דנה אינטרנשיונל, זוכה אירוויזיון 1978 יזהר כהן ולהקת פאות קדושות בשיר מחווה מיוחד לאירוע.

המופע, שהיה אירוע האירוויזיון הגדול ביותר בישראל בעשרים השנה האחרונות, משך קהל רב, החל ממעריצי אירוויזיון קבועים שהכירו את כל השירים בע”פ ועד כאלו שהגיעו כדי לבדוק מקרוב על מה כל המהומה.

כמו כל אירוע שמתקשר לאירוויזיון, מיד הרגשנו את הצורך לדרג את ההופעות שעל הבמה ולראות איזו הופעה הכי הלהיבה את הקהל?

הצבנו את מד הדיצבלים של וודג׳ במופע Israel Calling וגילינו את חמשת הרגעים שאהבתם במיוחד.

מקום חמישי – צרפת

למקום החמישי הגיע השיר של צרפת mercy. השיר, המספר את סיפורם של הפליטים המגיעים בשנים האחרונות לאירופה, נגע מאד בקהל הישראלי וזכה למחיאות כפיים סוערות מצד הקהל.

המחווה המתוקה ביותר הייתה של אחד הצופים, שהניף במהלך השיר בונבוניירת מרסי. המעריץ המקורי נתפס על ידי הצלם והבונבוניירה הופיעה על מסכי הענק, וגרמה לקהל ולמד הדציבלים שלנו להשתולל משמחה.

תודה על השוקולד | צרפת בארוע Israel calling

מקום רביעי – אוסטרליה

גם הזמרת האוסטרלית ג’סיקה מאובוי הרגישה את החום של הקהל עם מחיאות כפיים סוערות, קריאות של שמה, ושירה במלוא גרון במהלך השיר שלה. מאובוי, שכבר הספיקה לרכב על גמל אתמול בירושלים, הפנימה את האווירה המזרח תיכונית ועלתה לבמה כשהיא צועקת לקהל “תל אביב יא חביבי תל אביב”, עם מבטא מקומי להפתיע.

יא חביבי תל אביב | אוסטרליה במופע Israel calling

מקום שלישי – מסכי הלד של עיריית תל אביב

מערכת המסכים של העירייה גנבה את ההצגה –המסכים הגדולים בצידי הבמה הקרינו את קטעי הקישור (גלויות) שהציגו את המדינות והאמנים המשתתפים והעניקו תחושה של אירוויזיון אמיתי, ומסכי הלד שעל ומעל הבמה סיפקו את התפאורה שעזרה לנו להרגיש שפה זה כן אירופה. ואז נזכרנו שלא, כאשר בדיוק בתחילת ההופעה של המשלחת הרומנית כבו המסכים. ואז האקשן האמיתי התחיל – פועלי במה שהתרוצצו בניסיון לתקן את התקלה, שלושה אמנים שנאלצו לשיר בחושך ויזהר כהן אחד שעלה יחד עם הרקדנים שלו ושר את אבניבי עד שהמסכים חזרו.

עוד בנושא:  מנטע ועד כריסטינה - כל מה שמחכה לכם באירועי יורו פרייד במלטה

הרגעים בהם המסכים חזרו לעבוד לסירוגין זכו לתשואות מהקהל, שהזניקו את מד הדציבלים שלנו והביאו את המסכים למקום השלישי.

אני אשיר לי לבד בחושך | רומניה במופע Israel calling

מקום שני – השרה גילה גמליאל

לא, זה לא חלק מהמופע של פאות קדושות, זו השרה לשוויון חברתי. השרה גמליאל הגיעה כדי להעניק פרס  מפעל חיים לזמר יזהר כהן ולמלחינה נורית הירש.

את תשומת הלב של הקהל קיבלה השרה בזמן הנאום שלה, אותו הקריאה מפרומפטר שהוצב רחוק מהבמה. הקהל, שהבחין בנאום המוקרן על הפרומפטר, הצטרף אף הוא בהמוניו לנאום של גמליאל, והקריא יחד איתה את הנאום כולו, באנגלית ובעברית.

הככר רעדה כשאלפי האנשים נאמו כיצד הפילוסוף הנודע אפלטון הגדיר את המוזיקה לפני אלפי שנים, ומד הדציבלים שלנו עף והביא את ההופעה של גמליאל למקום השני בשלהוב הקהל.

שירו איתי! | גילה גמליאל במופע Israel calling

מקום ראשון – נטע

זה לא סוד שרבים מהקהל הגיעו כדי לענות לעצמם על שאלה אחת – איך נטע וTOY נשמעים בלייב?
הפקת המופע ניצלה את הסקרנות הזו ושיבצה את נטע ממש בסוף המופע, וכך הצליחה להשאיר את הקהל עד סוף המופע, כשהוא דרוך ומתוח לשמוע איזו גרסה תשיר נטע ואיך היא נשמעת בלייב.
נטע נעלה את המופע, ועשתה זאת כשהיא שורפת את הבמה, (תעיד על כך מצלמת הרחף שעלתה באש בזמן הופעתה של נטע) וכמובן את הקהל,  שלמשך כמה דקות שכח את השעות הארוכות בהן עמד בככר והתמלא באנרגיה מחודשת ששרפה את הככר ואת מד הדציבלים שלנו.

שורפת!!! | ישראל במופע Israel calling

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן