fbpx

מיקרוסופט ומעברים העניקו מלגות לימודים לחברי קהילת הטרנס

בערב חגיגי שאורגן על ידי lgbtech וארגון מעברים, הוענקו תשע מלגות לימודים לצעירים וצעירות טרנסים. אבי סופר: "תשעה צעירים וצעירות קיבלו הערב סולם גבוה דיו כדי לטפס לשלב הבא בחייהם"
%d7%9e%d7%9c%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d

אחד הקשיים הגדולים עימם מתמודדים חברי הקהילה הטרנסית הוא מציאת מקומות עבודה ההולמים את כישוריהם וכישוריהן. טרנסים וטרנסיות הנמצאים בתהליך השינוי נאלצים לעבוד בכל עבודה המוצעת להם (בדרך כלל כקופאים ברשתות הסופרמרקטים) על מנת לממן את חייהם ואת תהליך השינוי. סוג עבודה שכזה מונע מהם ללמוד ולהתקדם, מכיוון שהם אינם יכולים להרשות לעצמם ללמוד במקום לעבוד, וכך הם מוצאים את עצמם כלואים בגלגל אינסופי של השרדות.

בארוע שנערך אתמול נשבר המעגל הזה, בו הוענקו תשע מלגות לימודים לתשעה צעירים וצעירות. את המלגות חלק ארגון ‘מעברים -שינוי בר קיימא לקהילה הטרנסית’ מתרומות שנתרמו ע”י חברת אדאלום-מיקרוסופט ובשת”פ עם LGBTECH .

החיבור בין ארגון מעברים לבין מיקרוסופט, שהתבצע על ידי אלעד מיינצר ושחר גרמבק מארגני LGBTECH, הוליד את הרעיון להקים קרן מלגות לחברי הקהילה, שיסייעו להם בלימודים גבוהים. הרעיון קרם עור וגידים ואתמול יצא לפועל רשמית, כאשר תשעת החברים קיבלו את המלגה.

“מי אמר שוורוד הוא רק לבנות? מי אמר שמתמטיקה היא רק לבנים?”, אמר מנכ”ל ארגון מעברים אלישע אלכסנדר לאורחי הארוע, “למה שהמגדר שלנו יקבע את מי אנחנו אמורים לאהוב או מה אנחנו אמורים ללמוד?  אחנו במעברים מאמינים שעלינו לחזק את קהילת הטרנס, בדרך ליצור מהפכה מגדרית”.

מלגות הלימודים המכסות שנת לימודים ראשונה, הן השלב הראשון של תכנית המענקים של ארגון מעברים. בארגון מקווים כי במידת הצורך יצליחו לארגן גם מלגות דיור לסטודנטים והסטודנטיות החדשים, על מנת שיוכלו להקדיש את זמנם ומרצם בלימודים.

“תשעה צעירים וצעירות קיבלו הערב סולם גבוה דיו כדי לטפס לשלב הבא בחייהם”, אמר אבי סופר יו”ר העמותה, “קבוצה נפלאה שאליה נוכל להעביר את הלפיד. הדור הבא של מנהיגות ומנהיגי הקהילה הגאה”.

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

3 תגובות

  1. אחד שיודע. הגב

    כל הכבוד. זה כל כך מרגש לשמוע שיש אנשים שאכפת להם מאנשים אחרים, אנשים שונים.

    אני מאחל למקבלי המלגה הטרנסים שימשיכו בדרך השונה שלהם, שיפיצו טוב, שיגיעו לשיאים, ושתמיד יהיו שלמים עם עצמם

    שנה טובה

  2. אפ הגב

    שלום,
    כיצד ניתן לברר זכאות עבור מלגה??
    בברכה

  3. מערכת WDG הגב

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן