fbpx

מיקהמוך | עלמה קלברמן

עלמה קלברמן בשיר חדש אותו הפיקה מוזיקלית בעצמה בפעם הראשונה ובעזרת האייפון בלבד | "הקסם שבלהוציא מוזיקה כשהיא טרייה ולא שנתיים אחרי תהליך הפקת אלבום נכנס בי"
מיקהמוך
צילום: סער בן אדרת

את עלמה קלברמן אנו מלווים מאז 2019, אז יצא אלבום הבכורה שלה, שֵׁ דָ ה, בהפקתו של תאיר סיבוני. שיר הנושא מהאלבום היווה עבורה יציאה פומבית מהארון, ובעקבותיו זכתה לצאת לטור-גאווה ולהופיע כמעט בכל אירועי הגאווה בארץ ב-2018.

הפעם, אם במקרה או בדיוק בזמן לימי קורונה הדלילים בהכנסות – עלמה מפיקה את השיר מוזיקלית בעצמה בפעם הראשונה ובעזרת האייפון בלבד. מתנת יום ההולדת של מיקה, כוכבת הקליפ, הפכה לסינגל מהיום למחר.

מה שהתחיל כמתנת יום הולדת למיקה טל, שכבר הספיקה להופיע לא מעט לצד עלמה והפכה חברת נפש, וכן עומדת לקראת שיחרור אי.פי ראשון שכתבה, הפיקה וביצעה, גדל להיות קליפ וינטג׳ יפהפה בטעמן של עלמה ומיקה בעולם סאונדים Fi-Lo.

מילים ולחן, עיבוד: עלמה קלברמן | הפקה מוסיקלית: עלמה קלברמן, תאיר סיבוני ויאיר עוזרי


“הקסם שבלהוציא מוזיקה כשהיא טרייה ולא שנתיים אחרי תהליך הפקת אלבום נכנס בי”, מסבירה עלמה, “אני עושה את זה. מוציאה למיקס, מאסטרינג, נעשה קליפ – כל העניין.

התום, התלתלים, הפשטות, החברּות, החלומות – הם השיר. וגם הודיה על על הסערות, הקשיים והשינויים, שמבשרים שיש כאן משהו חי, פועם – צומח וגדל. בתוך קשר שטוף-תום “אפשר היה לחשוב שאין כאן גלים”. או כמו שאמר אביתר בנאי, “לפחות יש פה קרב, לפחות יש מים. פעם היה רק בור”. ומכאן אפשר רק לצאת איתה לטיול אופניים קסום”.

עלמה קלברמן, מוזיקאית יוצרת ומבצעת בת 22, היא ממובילות הקהילה הגאה ברחובות (“קוויר בעיר” וממפיקי פסטיבל האינדי הראשון על גגות יפו-תל אביב, “פסטיבל עלהגג”.

ביוני האחרון שיחררה יחד עם אסף אור את “בכל מקום אהבה“, קליפ גאווה ארצי ראשון מסוגו בשיתוף הקהילות ואירגוני הקהילה הגאה בכל הארץ, וכן חברי קהילה מוכרים יותר (אורנה בנאי, ידידייה ויטל, מורן רוזנבלט, יזהר כהן),  שזכה לשיתופים והשמעות גם מגלגל”צ, רדיו הקצה ועוד.

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן