fbpx

איך החציל? האימוג’יז החדשים של גריינדר

מפירסינג ועד פופרס - אפליקציית ההכרויות לגייז משיקה סט שלם של אימוג'יז שובבים במיוחד, וגם זוכה לביקורות על עידוד שימוש בסמים
grinder_emoji6

אחרי שהפכה לשפה הרשמית של הדור שנולד עם סמארטפון ביד, שפת האומוג’יז זוכה לגרסה חדשה, עדכנית וסקסית במיוחד.

אפליקציית ההכרויות גריינדר החליטה להרחיב את שפת האמוג’יז והשיקה סט אמוג’יז מיוחד הכולל בתוכו מושגים הרלוונטים לעולם הדייטינג והסקס של משתמשיה ההומואים, בי ופאן.

בתור אפליקציה שנועדה למצוא סקס מהיר, קרוב וזמין, משתמשיה מתורגלים בניצול מקסימלי של הזמן וידועים בישירות שנועדה להשיג את המטרה. האימוג’יז החדשים חוסכים למשתמשים זמן מיותר על הקלדת הודעות והופכים את הישירות הידועה לשימצה לציורית מעט יותר.

סט האימוג’יז החדש מכיל אייקונים יצירתיים במיוחד המבטאים בצורה ויזואלית כמעט כל הודעה שאי פעם נשלחה באפליקציה, וכן מגוון רחב של ביטויים מעולם הדייטינג והסקס הגברי, חלקם ביטויים שנולדו והושרשו באפליקציות עצמן.

אימוג’י החציל למשל, שהפך לאחד האימוג’ים השימושיים ביותר באפליקציות הסקס, מקבל בגריינדר מספר גרסאות חדשות בצבעים וגדלים שונים, ואפילו עם פירסינג.

גם האפרסק הורוד והעגלגל מקבל גרסה שובבה יותר, כשהוא מוגש על צלחת.

האימוג’יז החדשים מאפשרים להעביר מסרים בנוגע להעדפות המיניות, החל מאקטיבי או פסיבי, דרך נייד או ממוקם ועד לפרקטיקות והעדפות שונות.

אבל סקס זה לא הכל בחיים, וגם לא בגריינדר, שחשבו גם על מחפשי הזוגיות והוסיפו אייקונים מגוונים המתארים את הזוגיות המועדפת, כולל החתול.

מקלדת האימוג’ים החדשה זכתה לבקורת בשל חוסר הגיוון האתני שהיא משדרת, בנוסף, זכו חלק מהאימוג’יז לביקורת על עידוד השימוש בסמים, מאחר והם כוללים אימוג’יז המייצגים שימוש במריחואנה, פופרס ומת’.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן