fbpx

מגבעת זאב לאקסלסיור במיקונוס – הסאונד של לירן שושן

במהלך 20 שנות קריירה הספיק לירן שושן, מפיק מוזיקאלי ודיג'יי יוצר, לעבוד עם כל השמות הגדולים ולרקוח סטים שכבשו את MTV ואת הפסטיבלים הגדולים | "אני אומר תודה על זה שאני חלק מסצינה כ"כ מפותחת צבעונית ומוכשרת, ועל זה שיוצא לי לעבוד עם כל כך הרבה אנשים מוכשרים"
לירןשושן
צילום: ליה יפה

סצינת מסיבות הגייז העולמית פיתחה לאורך השנים ז’אנר בעל DNA מאד ייחודי בו מתפתחים דיג’יים ומפיקים, אם זה בסגנונות המוזיקליים, מוזיקת הקלאב האוס, דיפ / טכנו אותם נפגוש בכל הליינים הגדולים בסצנה וכמובן בפסטיבלים הגדולים בעולם בהם המוזיקה הפכה לתרבות.

אחד השמות החמים והבולטים בסצנה הוא לירן שושן, 35, מפיק מוזיקאלי ודיג’יי יוצר מגבעת זאב. כבר מתחילת דרכו בגיל 16 עבד עם השמות הגדולים ביניהם Tiesto, והיום הוא מנהל קריירה של 20 שנה ושם את הלב והנשמה שלו בכל יצירה.

מי אתה לירן שושן?
“אני מפיק ויוצר מוזיקלי בנשמתי, בן זוג ונשוי באושר לבעלי יעקב. אני אוהב לטייל בעולם, לרקוד ולהנות מהחיים עם החברים, חובב בישול, תושב גבעת זאב, שם יש לי אולפן הקלטות בבית דבר שקצת חריג בנוף שם”.

לא רק אולפן ההקלטות “חריג בנוף” בגבעת זאב לפי מה שאתה מתאר…
“אני חי ליד המשפחה שלי בגבעת זאב, מחוץ לארון, והמשפחה שלי מקבלת ומחבקת את הנושא היום באהבה. אמנם לא תמיד הייתי שלם עם עצמי וכתוצאה מכך התרחקתי וחייתי תקופה לא קצרה בת”א, אבל הגעתי לנקודה בה אני רוצה את השקט שלי ואת ההשראה שלי ליצור וגם את הקירבה למשפחה. חשוב לי להיות “שגריר של הקהילה” במקום בו אני חי ואני חושב שזה מאוד חיוני לסביבה בה אני חי. אני חייב לציין שלמרות שגבעת זאב הולכת ו”מתחרדת”, אני מרגיש את הקבלה שלי סביב הנושא, גם בקרב הקהל החרדי ואני חייב לציין שאני מופתע מהם לטובה”.

צילום: לילי יפה

מה מייחד אותך משאר השמות הגדולים בסצינה?
“ההשפעות המוזיקליות שלי הן מאוד מגוונות, מצד אחד “Radio head” , מצד שני “Madonna”. אני מאוד מתחבר לסצינת הטכנו ומכור ל “Solomon”. ביצירה שלי במהלך השנים נגעתי בכלל הסגנונות – רוק, פופ ואפילו קלאסית-אופרה, כיום די מאחד את כל העולם המוזיקלי שלי לידי יצירה שנותנת ביטוי לצבעים רבים שם אני מביא את עצמי בצורה הטובה ביותר”.

מהם ציוני דרך המשמעותיים עבורך לאורך הקריירה שלך?
“בגיל 16 כבר זכיתי לעבוד עם Tiesto ופול אוקנפולד על להיטים נחשבים- Golden desert  ,over emotion ועוד. אני זוכר שהגעתי למועדון ה ZOOM בנמל ת”א בשנת 2000, היו שם בסביבות ה10,000 איש והטרק שלי מתנגן וכולם שרים, קופצים ורוקדים. ציון דרך משמעותי נוסף הוא העבודה המשותפת עם הזמר “יונתן גטרו” (YEHO), אקס בזמנו, על להיטים פורצי דרך לקהילה הגאה –  calling you, Remember when ו-On a hot summer night, שירים שזכו להכרה בינלאומית בערוץ MTV ושברו את הרשת בזכות הקליפים הנועזים שפורסמו לשירים. בזכות הלהיטים האלה הגענו לסיבובי הופעות בארה”ב ובדרום אמריקה”.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

צילום: ליה יפה

איך אתה חווה את סצינת הגייז היום?
“אני אומר תודה על זה שאני חלק מסצינה כ”כ מפותחת צבעונית ומוכשרת, ועל זה שיוצא לי לעבוד עם כל כך הרבה אנשים מוכשרים. לא מזמן עבדתי עם הזמרת ריקי בן ארי, הדיווה הישראלית על רמיקס לאירועי הגאווה- Love is love”.

איזה עוד שיתופי פעולה מעניינים היו לך לאחרונה?
“עבדתי עם אדווה עומר המוכרת לכולם מ”הכוכב הבא” יחד עם יעקב ליבמן על השיר “מדינת ת”א”, עם מלכת הדראג הצבעונית נונה שלנט על כמה וכמה שירים ביניהם Drag will save the world, ועם רמי תלמיד המוכשר שהוא הקול מאחורי להיטים שיצאו לא מזמן- Gone ו-Same heart, וכבר מתנגנים בסטים סופר נחשבים. ולאחרונה עם חנה גור הכוכבת העולה עם הלהיט החדש- How can I know שרק השתחרר וכבר מתנגן בפסטיבל ה”אקסלסיור” במיקונוס”

הסאונד של לירן שושן


מה החלום הכי גדול שלך?
“אתה תצחק… שבמהלך היצירה שלי שכל המערכות הממוחשבות יהפכו מאנלוגיות לאינטגרליות זה יהפוך את העבודה שלי להרבה יותר קלה”.

אולי נזכה לראות אותך מרים את פארק הירקון עוד כמה שנים?
“נחיה ונראה”.

איפה אפשר לבוא לראות אותך מופיע על העמדה?
“בימים אלה מתקלט בליין ה “פאמפ” במועדון הזיזי טריפו ובליין ה”דארק רום” במועדון ה “ROOMS”. בגדול אני אוהב להופיע איפה שאני יכול לבטא את עצמי ואת היצירה שלי ולעשות לאנשים שמח. מאוד חשוב לי, מעבר ללהיות “טרנדי”, להיות נאמן לעצמי ולהיות אני הכי טוב שאפשר. שאני בא לנגן אני בא להופיע. ואתם כמובן מוזמנים לשמוע את הסט החדש שלי – Sunny – The set.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן