fbpx

לראשונה: מטה בחירות משותף לארגוני הקהילה הלהט”בית

מטה בחירות משותף ל-15 ארגוני הקהילה הגאה יפעל לקידום המודעות הפוליטית ולעידוד הצבעה בקרב להט"בים | "אנחנו כוח פוליטי ואלקטורלי ונוכיח זאת בקלפיות"
מחאהירושלים
צילום: הפנתרות הורודות

לקראת בחירות 2019 הנערכות בצל מחאת השוויון שהוציאה לרחובות 100 אלף ישראליות וישראלים ושיאה בשביתה הלהט”בית, ארגוני הקהילה הלהט”בים מקימים בפעם הראשונה מטה מאבק פוליטי לקראת הבחירות לכנסת ה-21 ומטרתו לעודד את חברות וחברי הקהילה הלהט”בית להצביע אך ורק עבור מפלגות המחויבות לקדם שוויון זכויות לקהילה בכל קואליציה ובכל קונסטלציה פוליטית.

על-פי הערכות מטה המאבק, בו חברים 15 ארגונים של הקהילה הגאה, הפוטנציאל האלקטורלי של הקהילה הלהט”בית בישראל עומד על כ-450 אלף בעלי ובעלות זכות הצבעה הקשורים באופן ישיר או עקיף לאחד מהארגונים או קבוצות הפעילות במטה המשותף.

בכוונת ראשי מטה המאבק לפעול באמצעות קמפיין רחב היקף בשטח, ברשת ומוקדי הפעילות השונים של הארגונים על מנת לעודד הצבעה בקרב להט”בים, לקיים סדרה של מפגשים עם ראשי המפלגות בכוונה לשמוע מהם הצהרה פומבית על מחויבותם לקידום שוויון זכויות לקהילה, לערוך מפגש ציבורי מרובה משתתפים, לעודד בני נוער מהקהילה הלהט”בית או ילדיהם של הורים להט”בים לגלות מעורבות פוליטית בפאנלים בבתי הספר התיכוניים ולהתנדב במערכת הבחירות ולהיאבק נגד גורמים המבקשים לנצל את תקופת הבחירות להסתה והשתלחות כלפי הקהילה הלהט”בית.

“ארבע השנים האחרונות היו רוויות באכזבות לצד הישגים”, אמרה חן אריאלי יושבת ראש האגודה למען הלהט”ב ומובילת מטה המאבק המשותף, “תקצוב היסטורי לקהילה לצד אפליה ממוסדת והפרת הבטחות שיטתית, הפגנות ענק ושיא של תמיכה ציבורית לצד הפלת חוקים וכניעה לגורמים שפועלים נגד הקהילה. גם בחודשים האחרונים שמענו איך מפלגות קיקיוניות מנסות לפלס דרך לכנסת על גבה של הקהילה הלהט”בית. אנחנו כמעט חצי מיליון אישה ואיש נטולי זכויות בסיסיות. המצב הזה לא יכול להימשך. אנחנו נצביע הפעם רק למפלגות שמחויבות בכל מחיר ובכל תנאי לעגן בחקיקה את הזכויות שלנו. לא נסתפק בפחות מזה. לא בהבטחות ריקות או צילומים מחויכים, לא בנאומים יפים באנגלית והתחמקויות בעברית. אנחנו כוח פוליטי ואלקטורלי ונוכיח זאת בקלפיות”.

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן