fbpx

לראשונה: האקתון טכנולוגי הממותג לקהילה הגאה

"המטרה היא להראות את העוצמה שטמונה בשיתוף פעולה וידע ובסופו של דבר לייצר ניראות לקהילה שלנו ככזו שמובילה איכות וחדשנות"
workplace-1245776_640
pixabay | cc0

בסף השבוע הבא יתקיים אירוע ראשון מסוגו, האקתון טכנולוגי הממותג לקהילה הגאה, בשאיפה ליצור מפגש מקצועי של אנשים מהקהילה ובכך לחזק את הרשת המקצועית שלנו, להתנסות בפיצוח טכנולוגי של בעיה עסקית ממשית ולהתחבר לקהילת הלהט”ב ההיטקיסטית בארץ. יתרה מזאת, המטרה היא להראות את העוצמה שטמונה בשיתוף פעולה וידע ובסופו של דבר לייצר ניראות לקהילה שלנו ככזו שמובילה איכות וחדשנות.

איך עלה הרעיון?
הרעיון עלה מתוך הרצון לקיים אירוע מקצועי לקהילה הגאה. לפני כחצי שנה פתחתי קהילה בפייסבוק שנקראת LGBT career community. רוב הא-נשים בקהילה הן.ם מפתחות ומפתחים. כדי לחזק את הרשת החברתית, לצאת מהמרחב הוירטואלי ולהעמיק את הקשרים בין חברי הקהילה, רציתי לייצר אירוע חדשני ומאתגר, כזה שגם ייתן ערך מוסף בהיבט המקצועי. האקתון מטבעו מאפשר שיתוף ידע, סיעור מוחות ואינטראקציה משמעותית בין א-נשים מעולמות תוכן דומים ושונים. בנוסף, האירוע פותח דלתות ומאפשר להיחשף להזדמנויות מקצועיות חדשות.

ההאקתון ייערך בשיתוף פעולה עם חברת נטורל אינטליג’נס. הבחירה הטבעית הייתה בנטורל אינטליג’נס כיוון שהם מובילים וחלוצים בהיבט החברתי – הם היו החברה הראשונה, ומזה שנתיים וחצי שהם מעניקים לעובדי החברה מענק פונדקאות על סך 50K לכל עובד שהחוק במדינת ישראל לא מאפשר לו לעבור תהליך פונדקאות תמכו במחאת הנשים והיו בין החברות הראשונות שתמכו בשביתת הקהילה ונתנו לעובדים את האפשרות לשבות ולמחות מבלי לנכות יום חופש.

למי זה מיועד?
מפתחות, מפתחים, אנשי דאטה סיינס, מעצבים ומנהלות מוצר שמתלהבות ממציאת פתרונות יצירתיים לבעיות עיסקיות מורכבות ורוצים גם להנות מחוויה מקצועית וגם נטוורקינג מאנשי מקצוע מתחומים שונים בקהילה שלנו.

בפועל, מה האתגר?
בניית מערכת שבאופן אוטומטי תיצור ותתחזק רשימות השוואה של עשרה שירותים מובילים (בכל מיני תחומים כמו אפליקציות מסוגים שונים, סדרות טלויזיה, שירותים פיננסיים כמו הלוואות וביטוחים ועוד). המערכת תדע לגשת למקורות מידע שמפורסמים ברשת כמו מגזינים, רשתות חברתיות וכו’ ותשאב משם את הנתונים (Reddit, Quora).

ההאקתון יתקיים במרכז ת”א.ב 8.3 (יום שישי בשעות 9:00-15:30) ויושק ב 7.3 בערב באירוע הכנה קצר (לא נשארים לישון).

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

האירוע הוא חינמי. נדרשת הרשמה ואישור מראש. מספר המקומות מוגבל. אפשר להגיע כחלק מקבוצה סגורה של עד 5 א-נשים, קבוצה חלקית או כיחידים שנשבץ לקבוצות.

שותפים לעשייה ולארגון: נטורל אינטליג’נס, נעם תל-ורד, עדי גולדנברג, קרן אטקין, חיים ברקוביץ’

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן