fbpx

לראשונה בישראל – מופע בינלאומי במלאת 3 שנים לפטירתו של ג’ורג’ מייקל

הזמר רוב למברט מארח את הזמר אדם במופע מחווה בינלאומי במלאת שלוש שנים לפטירתו של ג'ורג' מייקל | THE FREEDOM TOUR כולל עשרות ביצועים לשירים האהובים בליווי הרכב של 10 נגנים וזמרים, בהם חברי ההרכב המקורי של ג'ורג' מייקל ו-wham! | הנחה מיוחדת לקוראי וודג'
רוןלמברטי
צילום: יחסי ציבור

הנוסטלגיה והגעגועים לאמנים הגדולים שכבר לא איתנו מולידים הופעות מחווה, סרטים ומחזות זמר המבוססים על יצירותיהם של המוזיקאים הגדולים בהיסטוריה, המבקשים לשחזר, אפילו לזמן קצר, את היצירתיות, העוצמה וההתרגשות שהעניקו לנו אותם אמנים.

וכשמדובר בגעגועים לעצמה וההתרגשות שהעניק לנו ג’ורג’ מייקל, אין ספק שהתרופה הטובה ביותר היא הופעתו של רוב למברטי, שמגיע לראשונה לישראל להופעה חד פעמית במלאת 3 שנים לפטירתו של ג’ורג’ מייקל.

“THE FREEDOM TOUR” הוא מופע בריטי אותנטי, חגיגי ומרגש של שירים ומוזיקה, חווית קונצרט תיאטרלי מבריק של מסע רפרטואר עמוס קלאסיקות בביצועים מופתיים.

המופע כולל את כל הלהיטים הענקיים, המבוצעים על ידי למברטי כשהוא מלווה בהרכב של 10 נגנים וזמרים, ביניהם, נגן הסקסופון – דייוויד בפטיסט מאז ימי Wham! קרלוס הרקולס – המתופף המקורי של ג’ורג’ מייקל מזה מס’ שנים וזמרת הלווי סמנתה אנטואנט סמית ששרה עם מקהלת הגוספל הקהילתית שהופיעה עם ג’ורג מייקל על הבמה בקונצרט המחווה הידוע לפרדי מרקיורי, באיצטדיון וומבלי שבלונדון באפריל 1992.

במופע הקהל זוכה לחיות מחדש את המורשת המוזיקלית של כוכב הפופ האגדי ג’ורג’ מייקל, וכשרוב למברטי, מציג על הבמה את חברי הלהקה המקוריים, התחושות הללו מתעצמות אף יותר.

במופע בישראל יארח רוב למברטי את הזמר אדם, שיבצע עימו שניים מלהיטיו של ג’ורג’ מייקל.

עוד בנושא:  הזמר ג'ורג' מייקל נפטר בגיל 53

רוב למברטי, מתהדר בדמיון חיצוני מפתיע לכוכב הגדול ונשמע בקולו זהה למקור. את הדמיון המדהים של למברטי למייקל העריך גם מייקל עצמו, שהעיד לא פעם כי “אנשים כל הזמן מתבלבלים וחושבים שהוא רוב למברטי”.

למברטי החל את דרכו המוזיקלית בתחרות קריוקי בפאב מקומי שם ביצע גרסת כיסוי לשירים Don’t let the sun go down on me ו- Faith. מאז הוא מופיע ברחבי העולם uזוכה להערכה מתמשכת כזמר מצליח בפני עצמו, לתשואות נרגשות ולהצלחה ענקית.


THE FREEDOM TOUR starring ROB LAMBERTI | מוצ”ש 18.1.2020 בשעה 21:30 | רידינג 3 | כרטיסים ב-10% הנחה לקוראי וודג’ – קוד הטבה wdg

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן