fbpx

לראשונה בישראל – טורניר טניס בינלאומי גאה

בחודש מרץ יערך לראשונה טורניר טניס גאה בתל אביב, בהשתתפות כ-100 שחקנים מרחבי העולם. קבוצת הטניס של מועדון הספורט הגאה ת"א מתכוונת לייצג אותנו בכבוד
glta_ta3
 צילום: דולב אלרון

הספורט הלבן מגיע לעיר הלבנה – ארגון הטניס הלהט”בי העולמי –GLTA) Gay and Lesbian Tennis Alliance), מקיים לראשונה טורניר טניס בינלאומי בתל-אביב.

הטורניר, שייערך בתאריכים 30 במרץ עד ה-2 באפריל, מאורגן על ידי מועדון ה-MadTELAVIV_TENISpoint, מועדון הטניס הגאה של מדריד, בשיתוף עם עיריית תל-אביב ומועדון ספורט גאה ת”א ובתמיכה של משרד החוץ הישראלי. הטורניר הוא אחד מכ-70 טורנירים דומים המתקיימים ברחבי העולם על ידי מועדוני ספורט מקומיים, והוא הראשון מסוגו במזרח התיכון.

במשחקים, שיתקיימו במרכז הספורט בהדר יוסף, ישתתפו כ-100 שחקנים מישראל, ספרד, ארה”ב, בריטניה, איטליה, רוסיה, בלגיה, גרמניה ופולין.

המשחקים יתקיימו בקטגוריות שונות בהתאם לרמה המקצועית של השחקנים ויכלול קטגוריות לנשים, גברים וזוגות. כמקובל בטורנירים מסוג זה, עם הגעת השחקנים יערך קוקטייל קבלת פנים בהשתתפות נציגי העירייה, מועדון ספורט גאה ת”א ונציגי הארגונים הגאים ובסיום הטורניר תתקיים מסיבה לכבוד הזוכים.

“כולם מוזמנים לשחק איתנו בתנאי שהם מאמינים בגיוון, ברוח הספורטיבית ובמשחק הוגן”, אמרו מארגני הטורניר, “אנחנו אוהבים לחשוב על הטורנירים שלנו כעל אירועי ספורט חברתיים. הדגש הוא על טניס ידידותי אך יחד עם זאת תחרותי”.

“אנחנו רואים בקיומו של טורניר תל אביב המשך ישיר לטורניר הכדורסל שאירחנו בסתיו האחרון”, אומר טל מעוז יו”ר שותף של מועדון ספורט גאה ת”א, “אנחנו מברכים את עיריית תל אביב שרואה לנכון לסייע לקידומו של הספורט הגאה בעיר וקוראים לכל חברי הקהילה – לסביות, הומואים, טרנסים וטרנסיות, ביסים וביסיות, קווירים ושאר חברי הקהילה לבוא ולצפות בתחרויות בהדר יוסף וליטול חלק בפעילויות המועדון”.

לקראת הטורניר נפתחה במסגרת המועדון קבוצת טניס אשר פתחה בהכנות לקראת הטורניר.

“אנחנו מתרגשים מאוד מההזדמנות לארח כאן בתל אביב טניסאים מכל העולם”, אמר שחר סבג מקבוצת הטניס של המועדון, “התחלנו באימונים משותפים לקראת הטורניר לאחרונה ואנחנו מתכוונים לייצג את העיר והקהילה בכבוד ובגאווה”.

פרטים נוספים והרשמה לטורניר באתר הטורניר

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן