fbpx

לראשונה בישראל: ארגון LBGTech‎ העניק את פרס שותפי הקשת

לראשונה בישראל: אות "שותפי הקשת" מטעם ארגון LGBTech הוענק לחברות: Natural Intelligence, Optibus ,Micro Focus כהכרה על הצעדים האקטיביים שהן נוקטות בכדי ליצור תרבות ארגונית מכלילה כלפי להט"ב, לאורך כל השנה | "להכיר ולהוקיר אנשים וחברות שפועלים על מנת לתת מענה ללהט"ב בתעשייה"
שותפיהקשת2020
צילום: נעה מגר

בשבוע שעבר, עם סיום חודש הגאווה, התקיים לראשונה אירוע הענקת פרס שותפי הקשת 2020 – Rainbow Ally Award במעון שגריר בריטניה במסגרת קבלת פנים רשמית לציון חודש הגאווה.

האות הוענק לחברות Natural Intelligence, Optibus ,Micro Focus ע”י ארגון LGBTech, המקדם גיוון והכללה של להט”ב בתעסוקה, כהכרה על הצעדים האקטיביים שהן נוקטות בכדי ליצור תרבות ארגונית מכלילה כלפי להט”ב, לאורך כל השנה ולא רק בחודש הגאווה.

האירוע כלל גם שיחה כנה פתוחה (באמצעות זום) בין סגן השגריר הבריטי מארק פאוור ושגרירת בריטניה באו”ם, הגברת קארן פירס הידועה בתמיכתה בקהילה הלהט”בית ויצירת סביבת עבודה תומכת בארגונים בין לאומיים.

“כשהקמתי את LGBTech לפני כעשור, כדי לקדם גיוון והכללת להט”ב בתעשייה, עשיתי זאת מתוך צורך אישי”, אמר שחר גרמבק, מייסד LGBTech, “כיום, בייחוד לאור הסקר שערכנו בו גילינו ש-30% מלהט”ב חווים אפליה במקום העבודה, ברור שמדובר בצורך שמייצג קבוצת אוכלוסייה משמעותית בישראל. אות שותפי הקשת נועד להכיר אנשים וחברות שפועלים על מנת לתת מענה ללהט”ב בתעשייה ולהוקיר את המאמצים בנושא. כולי תקווה שמעסיקים נוספים יבחרו להצטרף. LGBTech מייחסת חשיבות לעבודה עם מעסיקים וארגונים ישראליים שהוקמו ע”י ישראלים וישראליות שצמחו מתוך החברה הישראלית וחיים את האתגרים המאפיינים את ריבוי הזהויות בישראל. הסיבה לכך נעוצה בצורך ליצור מודלים לחיקוי עבור מעסיקים אחרים ובתעשיות נוספות בהן הכללת להט”ב זקוקה להנעה קדימה”.

פרס שותפי הקשת לשנת 2020 ניתן לחברות:

Natural Intelligence – בין החברות הישראליות הראשונות שהניעו את מחאת הלהט”ב בקיץ 2018 על האפליה בזכות להקים משפחה, הראשונה שהציעה מענקי פונדקאות לעובדים להט”ב. ב-2019 החברה אירחה את LGBTech לאירוע מקצועי למשאבי אנוש וסמנכ”לית מש”א בחברה, נטע פלר, מניעה קולגות בתעשיית ההייטק לנהוג באופן דומה ומשמשת דוגמא חיה לשותפה אמיתית. Natural Intelligence חברה בתכנית המעסיקים של LGBTech

Optibus – חברה ישראלית שהצטרפה לתכנית המעסיקים של LGBTech בתחילת 2020 ומאז נוסקת לגבהים בכל הקשור להכללת להט”ב. בחודש הגאווה השנה, נראה כאילו גאווה זה הדבר היחיד שמתעסקים בו: הרצאה עם עובד חברה על סיפור חייו כהומו, פעילויות מגבשות שונות כולל סרטון בסגנון “סליחה על השאלה” ובמיוחד- הקמה של תא גאה. הילה, VP People מובילה את המהלך ביד יציבה יחד עם הצוות ובברכת עמוס המנכ”ל.

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

Micro Focus – את מרכז הפיתוח הישראלי של Micro Focus מנהל רפי מרגליות, הומו מוצהר ואב לשלושה ומי שהופיע ברשימת המנהלים הגאים של LGBTech ב-2018. Micro Focus מקדמת הכללת וגיוון להט”ב בכל מיני רבדים כגון הקמה וניהול של תא גאה, חבירה למהלכים תקשורתיים ועידוד עובדות ועובדים להרגיש בנוח להיות מי שהם במקום העבודה- במעשים כמו גם במילים.

הטמעה של הכללת להט”ב כחלק מהתרבות הארגונית

LGBTech הוא ארגון חברתי המקדם גיוון והכללת להט”ב בזירת התעסוקה בישראל מאז 2010. ייעוד הארגון הוא לייצג להט”ב בשוק התעסוקה, לעורר מודעות לצרכים הייחודיים של להט”ב בתעסוקה ולקדם שוויון בתעסוקה.

הארגון עובד עם כ-50 מעסיקים-שותפים להטמעה של הכללת להט”ב כחלק מהתרבות הארגונית. רשת המעסיקים- שותפים של LGBTech נהנית מגישה לידע, כלים מקצועיים, ייעוץ וליווי בכל הקשור ללהט”ב. שימוש בכלים אלו מוביל לחוויית חיובית של  עובד/ת להט”ב ותורמים לביצועים בד בבד עם אמירה חברתית ערכית של שוויון.

בנוסף הארגון מציע למעסיקים- שותפים גישה לקהילת מחפשי עבודה איכותיים, יצירת שיתופי פעולה והספקת תוכן מקצועי כגון סדנאות וימי עיון. מעסיקים- שותפים מוזמנים לחתום על  ה- IDS) Israel Diversity Standard) בה הם מצהירים על מחויבותם לשוויון להט”ב במקום העבודה. מטרת האמנה היא ליצור נראות רחבה וציבורית של מעסיקים הדוגלים בערכי שוויון והכללה באופן פעיל.

התאים הגאים (ERG) הם רשת של התארגנויות עובדים להט”ב במקומות העבודה, המשמשים כקבוצת ייחוס במקום העבודה. רשת התאים הגאים מסייעת לקדם את מטרות LGBTech  מתוך הארגון וע”י העובדים/ות עצמם/ן. במפגשים קבועים הנערכים אצל מעסיקים שונים, אנו לומדים ומלמדים את חברי התאים הגאים על דרכים לקידום מטרות להט”ב בתעסוקה.

LGBTech יוזמת פעילויות המסייעות לחברי וחברות קהילה להיפגש וליצור קשרים, באווירה מקצועית. פעילויות אלו כוללות Meetups, הרצאות מדמויות משפיעות כגון רה”מ של לוקסמבורג, שגריר אנגליה בישראל, מדעניות ומדענים, משקיעים ועוד.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן