fbpx

לקנות הארנס מ”מר עור” הישראלי

לקראת מסיבת ההארנסים השנתית של ליין ה-BEEF תערך הערב מכירת הארנסים מיוחדת של המותג Taurus בחנות הקונספט 'פרסומת סמויה' בת"א | "אופציה מקומית לקהילת הפטיש הישראלית הגאה"
taurus2

בשנים האחרונות יצאה סצנת הפטיש מהארון. זה החל עם ליין מסיבות הפטיש BEEF שהחל במועדונים קטנים בשוליים ותפס את מקומו כאחד הליינים המובילים לקהילה. הליין גרם לשינוי בקהילה בנושא פתיחות וקיטלוג, ואף הביא לשינוי ביחס כלפי קהילת הפטיש הסטרייטית כלפי קהילת הפטיש הגאה, כתת תרבות השייכת אליהם ועד היום היתה מורחקת ולא מקובלת.

במקביל יובאה לישראל תחרות Mr leather Israel הויא נערכת כל שנה מאז התחרות הראשונה שהתקיימה בשנת 2015.

גם אפנת הפטיש הלכה והתפתחה בישראל, ואביזרי פטיש הפכו אופנתיים ופופולריים גם במועדוני המיינסטרים. אחד מפריטי הלבוש הנפוצים והמוכרים ביותר הוא ההארנס (רתמה) – אותן רצועות הגוף והחזה שניתן לראות היום כמעט על כל בליין.

ביום שישי הקרוב יערוך ליין ה-BEEF את המסיבה השנתית המוקדשת להארנסים, בה הארנסים מכל סוג, מין וצבע, הם קוד לבוש.

לקראת המסיבה תתקיים הערב (חמישי) מכירה מיוחדת של הארנסים בחנות הקונספט “פרסומת סמויה” בנחלת בנימין 34 ת”א.

במסגרת המכירה יוצגו למכירה הארנסים של מותג בגדי הפטיש הישראלים TaurusTlv של אודי סוויסה. בחנות יוצעו למכירה הארנסים בדוגמאות שונות וסגנונות שונים, שעשויים מחומרים שונים.


אודי, מעצב תלבושות ואופנה עם ותק של 20 שנה במקצוע, עיצב במשך שנים תלבושות לסצנת המועדונים התל אביבית ולמסיבות של הליינים הגדולים Beef ו- forever Tel Aviv.

בשנת 2015 הקים אודי את המותג Taurus, מותג בגדי עור ופטיש ישראלי המיוצר בתל אביב ומנגיש אופציה מקומית לקהילת הפטיש הישראלית הגאה. לדבריו, המותג נברא מתוך מקום אישי ואהבה לעולם הפטיש ומתוך רצון לייצר קהילת פטיש ישראלית מאוחדת יותר.

העיצובים של סוויסה הם חלק מהסיבה כך שבשנת 2018 זכה בתואר Mr leather Israel 2018 ויצג את ישראל בתחרות Mr leather international במאי האחרון בשיקאגו.

Taurus Harness Sale – יום חמישי 11.7  מהשעה 20:00 ועד חצות | פרסומת סמויה, נחלת בנימין 34 ת”א

עוד בנושא:  מה הקשר בולבול על חולצה?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן