fbpx

לעולם לא תצעדו לבד – הפרסומת הגאה של ספרייט מרגשת את העולם

עם שיר נוסטלגי ואייקוני, ייצוג להט"בי מכובד ומסר מבריק - הפרסומת של ספרייט לארועי הגאווה בארנטינה היא אחת הפרסומת הלהט"ביות המרגשות שנראו על המסך. ככה עושים גאווה
ספרייטארגנטינה

בחודש האחרון הפך המשקה השקוף והלימוני לדבר הכי צבעוני ברשת, עם סרטון פרסומת שהופק במיוחד לכבוד ארועי הגאווה בארגנטינה.

בסרטון, שאורכו כדקה וחצי, נראים צעירים להט”בים מתכוננים למצעד הגאווה כשהם נעזרים בבני משפחתם – אמא מאפרת את בנה לקראת המצעד, סבתא עוזרת לנכדה לעלות על דראג וילדה עוזרת לאחיה הטרנסג’נדר להדק את החזה שלו בביינדר.

בסצנת הסיום של הסרטון נראה אב מרוגש מסיע את בנו ובן זוגו למצעד הגאווה. והסרטון מסתיים במילים: “גאווה: מה שאתה מרגיש כשמישהו שאתה אוהב בוחר להיות חופשי”.

את הפרסומת מלווה השיר You’ll Never Walk Alone (לעולם לא תצעד לבד) שנכתב בשנת 1945 על ידי צמד הכותבים רוג’רס והמרשטיין למחזמר “קרוסל”, זכה לעשרות חידושים והפך עם השנים להמנונה של קבוצת הכדורגל ליברפול.

הפרסומת צולמה לכבוד ארועי הגאווה בארגנטינה שנערכו בתחילת חודש נובמבר, והפכה לויראלית בכל העולם.



סרטון נוסף של ספרייט שריגש אותנו השנה היה הסרטון שהפיקה החברה נגד האלימות ברשתות החברתיות. בסרטון הוצגו אנשים שונים מרחבי העולם שלצידם תגובות נאצה שנרשמו נגדם ברשתות החברתיות.

רקדן צרפתי על עמוד עליו כתבו “שכחת את הביצים שלך במלתחות”, בריטי עם נמשים שזכה לכינוי “פרצוף קקי”, קופצת למים שהעוקבים אחריה הזהירו “הנה מגיע הצונאמי”, וזוג הגאה מספרד שזכה לתגובה: “לפחות הם לא יכולים להתרבות”.

הסרטון מסתיים במילים “אני אוהב אותך, שונא” ומעביר מסר של הפצת אהבת חינם, גם לאלו שפחות אוהבים אותנו.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן