fbpx

למרות הפרסומים – אין שינוי במתכונת מצעדי הגאווה בת”א ובירושלים

בניגוד לפרסומים בחדשות 2, בבית הפתוח בירושלים מבהירים: המצעד בירושלים יתקיים באוגוסט בהתאם למסורת. גם המצעד התל אביבי יתקיים כמתוכנן ב-9 ליוני
מצעד הגאווה בירושלים | צילום: גיא יצחקי |  CC BY 2.0

פרסום מפתיע של חדשות 2 בישר הערב כי מצעד הגאווה בירושלים יוקדם ליוני ויהפוך למצעד המרכזי, במקום המצעד בתל אביב שייערך יום לאחר המצעד בירושלים.

בפרסום צוטט אחד מאנשי הבית הפתוח בירושלים, שהוא אומר: “אנחנו רוצים להעביר את הפוקוס לירושלים ולהפוך את הבירה לבימה המרכזית. זה מהלך מאוד משמעותי ונשמר בסוד כדי שלא יסוכל”.

אך זמן קצר לאחר פרסום הכתבה, הכחישו בבית הפתוח את המפורסם בכתבה.

“אנו מבקשים להבהיר, בניגוד לדיווחים, כי מצעד הגאווה והסובלנות יתקיים באוגוסט, בהמשך למסורת, בסמוך לתאריך הדמים בו נרצחו ניר וליז ז”ל בברנוער ב-2009 ושירה ז”ל במצעד 2015 בירושלים. אנחנו מצרים על אי-הדיוקים בכתבה ומבקשים להבהיר כי בניגוד לאמירות השונות, אופי המצעד, שמשקף את מרקם החיים המורכב והמיוחד של ירושלים, עיר הבירה, המיקרוקוסמוס של החברה בישראל כולה – איננו משתנה. היוזמה להקדמת המצעד ליוני נדונה אך איננה מתקיימת”.

בבית הפתוח התייחסו גם לפרסום כי המצעדים בירושלים ותל אביב יתקיימו יום לאחר יום תחת הכותרת “מוחים בירושלים – חוגגים בת”א”.

“אנחנו רואים חשיבות גדולה במצעדים השונים ברחבי הארץ ומוחים על הניסיון להפריד בין המחאה על האפלייה והאלימות שמופנות באופן יומיומי כלפי הקהילה לחגיגה של הזהויות היחודיות שלנו כטרנס, בי, הומואים ולסביות, כבנות אדם וכקהילה. נמשיך לחגוג את החיים שלנו והזהות שלנו, ונמשיך למחות עד שנגיע לחירות מוחלטת משנאה ואי-שיוון כפי שעשינו ב-20 שנים האחרונות וכפי שנמשיך לעשות יחדיו”.

למרות שהמצעד בירושלים לא הוגדר כארוע המרכזי על ידי ארגוני הקהילה, בבית הפתוח צופים כי השנה המצעד בבירה יהיה גדול מתמיד.

אנחנו בטוחים שהמצעד בירושלים, שהפך זה מכבר לאירוע מכונן בחיי הציבור הסובלני במדינה, יהיה גדול ומשמעותי כתמיד. אנו קוראים לכולן/ם לצעוד איתנו – בירושלים, בת”א, בבאר שבע ובכל מקום. אנחנו מודים לכולן על הפניות הרבות ומזמינים אתכן להשתתף בתהליך הקהילתי בירושלים שיתחיל בקרוב ולעקוב אחרי עדכונים כאן ובעמוד המצעד”.

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. חבל מאוד !!! הגב

    חבל מאוד !!!

  2. מועדון הנודיסטים הלהט"בים הגב

    מועדון הנודיסטים הלהטב”ים בישראל גאה להודיע על השתתפותם של 2500 חברי המועדון והנציגים של המועדונים מחו”ל שבאים ל”פסטיבל הנודיסטים הבינ”ל ה 25″ שייתקיים בחוף אלמוג בים המלח–על השתתפותם ב”מצעד הגאווה ” בחודש יוני בתל אביב ובעירום מלא כמיטב המסורת שלנו–לידיעת מארגני המצעד–ההשתתפות בעירום מלא היא על דעת הרשויות ובהתאם לחוק!!! כל הרוצים /ות להצטרף אלינו לצעידה בעירום מלא בלבד!!!–מוזמנים –עוד פרטים באתר הנאטוראליסטים naturism.co.il ההשתתפות בפסטיבל פתוחה לכל חינם ובעירום מלא בלבד!!!!! לא תורשה כניסת לבושים-והכנסת חומרים אסורים,כלי הקשה,הבערת אש או פעילות האסורה על פי חוק!!!!! ומפירי חוק ייעצרו על ידי נציגי החוק במקום –בהצלחה -צוות המועדון

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן