fbpx

ליין האוברקיטש מזמין: בואו לצעוד על דראג

ליין האוברקיטש מזמין אתכן לצעוד בגוש שמסתמן להפוך לגוש הכי מנצנץ במצעד החיפאי. "אנחנו קוראים לכל אחד ואחת, חובבנים ומקצוענים, לעלות על הנש, לעלות על הגברו ולהגיע לצעוד למען האומנות, החופש והמגוון"
עקב הזהב 1

מצעד הגאווה החיפאי שיצעד השנה תחת הנושא רב תרבותיות ימשוך אליו אלפי צועדים, בהם גם מלכי ומלכות דראג רבים.ות הפועלות בחיפה והארץ כולה.

ליין האוברקיטש, ליין המסיבות הגאה של חיפה ומחלוצי הבמה לאמנות הדראג בצפון, החליט לשלב בין המצעד החיפאי לבין האמנות שהוא כל כך אוהב לקדם, וליצור גוש של מצכי ומלכות דראג, שיצעדו יחד תחת האוברקיטש.

‘אני רוצה לקרוא לכל המלכות והמלכים שם בחוץ לבוא להריממממלא עם זוהרה בגאווה החיפאית ולקבל קצת מהזוהר הצפוני שלנו” אמרה מלכת הדראג זוהרה פלאטינום, “דראג זה חופש, זה יצירה, זה שחרור, וזה גם פתיחות, סובלנות לאחר וחיים עם השונה, וזו המהות של חיפה. אז בואו להרים לדן את הפנורמה ולהזקיף את כיפת הזהב שלכן… טוווווו!!!”.

הליין ישתתף במצעד הגאווה החיפאי זו השנה החמישית יחד עם זוהרה פלטינום מלכת הדראג שגם תנחה את הפנינג הגאווה, דיקסי דבונייר, ירדנה ציפרלקס, זוהר נואלס, זואי סופלה ודראגיסטיות נוספות – מקצועניות לצד חובבות. אנחנו מזמינים את כולן וכולם לעלות על דראג ולהגיע לצעוד איתנו בגוש הדראג של המצעד החיפאי.

“אנחנו קוראים לכל אחד ואחת – חובבנים ומקצוענים כאחד – לעלות על הנש, לעלות על הגברו ולהגיע למצעד בחיפה ולצעוד למען האומנות, החופש והמגוון”, נמסר מהמארגנים באוברקיטש

עקב הזהב 2016 | צילום: יסמין כץ

ליין האוברקיטש הוא מחלוצי הבמות לאמנות הדראג בצפון: בכל מסיבה משולבים מופעי דראג בידוריים לצד מופעים קווירים, סאטירים וביקורתיים וכמובן גולת הכותרת – תחרות עקב הזהב השנתית שהתקיימה בשלוש השנים האחרונות.

גם במסיבת הגאווה הרשמית של הליין, שתתקיים ביום שישי בערב לאחר המצעד, יככבו מלכי ומלכות הדראג: מלכת הדראג קיארה דופלה תנגן, זוהרה פלטינום תכבוש את הבמה וגם ביצוע של הזמר החיפאי מושיקו ויצמן.

על המסיבה ועל גוש הדראג עסקים מקומיים פרסו את חסותם בהם “ערנבים” וקפה פאזל.

עקב הזהב 2016 | צילום: יסמין כץ

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן