fbpx

להפוך את התחביב לעבודה

במסגרת פרויקט ABSOLUT RAINBOW COMMUNITY יעניקו אבסולוט ומרכז התעסוקה הטרנסי של המרכז הגאה לא.נשים המזדהים על הקשת הטרנסית קורסים מקצועיים במגוון תחומים לבחירתם | מעבירות הקורסים מעניקות טיפים למי שמנסה להיות עצמאית ולהפוך את התחביב שלה לעבודה
עבודהמהבית
pexels | cc0

בימים אלו נמצאת בעיצומה ההרשמה לפרויקט ABSOLUT RAINBOW COMMUNITY במסגרתו יעניקו אבסולוט ומרכז התעסוקה הטרנסי של המרכז הגאה לא.נשים המזדהים על הקשת הטרנסית קורסים מקצועיים במגוון תחומים לבחירתם.

את הקורסים יעבירו אנשי ונשות מקצוע להט”בים מובילים בתחומם, שיוכלו להכשיר מקצועית, ולתת את הייעוץ והידע החשוב על העבודה עצמה בפועל – כלהט”בים וכאנשי מקצוע כאחד.

לאחר הכשרתם, הצעירים.ות יקבלו את הליווי המתאים לצרכיהם מטעם מרכז התעסוקה הטרנסי של המרכז הגאה בחיפוש עבודה שתתאים להכשרתם, תוך שיתוף פעולה עם מגוון החברות והעסקים המוגדרים כטרנס*פרינדלי ע”י מרכז התעסוקה הטרנסי של המרכז הגאה.

עוד בנושא:  ABSOLUT RAINBOW COMMUNITY - "לפתוח אופציות נוספות לתעסוקה לא.נשים על הקשת הטרנסית"

במקביל, יוכלו מקבלי המלגות לבחור ולהתחיל את דרכם בשוק התעסוקה כעצמאיות ועצמאים, ולהשתמש בכלים שקיבלו במסגרת הפרויקט על מנת לבנות את עצמם ואת עסק שלהם.

במקרה כזה, מלבד ההכשרה המקצועית הניתנת במסגרת פרויקט ABSOLUT RAINBOW COMMUNITY, יש צורך גם בכלים לניהול עסק.

ביקשנו ממעבירי הקורסים במסגרת הפרויקט, לשתף את מבקשי ומבקשות המלגות בטיפים שלהם לא.נשים שנמצאים בתחילת דרכם התעסוקתית ובונים את עצמם כעסק לעבודה מהבית. מהו הדבר הכי חשוב כדי להצליח כעצמאי, ואיזה טיפ הם יכולים לתת למי שמנסה להיות עצמאית ולהפוך את התחביב שלה לעבודה?

1- לעשות משהו שאתן אוהבות ומאמינות בו

“אני מכירה את עולם האופנה כבר הרבה שנים, ונתקלתי יותר מדי פעמים בכל מיני כללים והלכי רוח שנתנו לי הרגשה שיש קבוצות גדולות (תרתי משמע) שנשארות בחוץ”, מסבירה לירון מרמר, בעלת המותג “MAR MAR DESIGNS”, שתעניק קורס תפירה במסגרת הפרויקט, “זה תמיד נראה לי לא הוגן, אפילו מטומטם. הרי כולנו מתלבשות ומתלבשים! למה שרשת אופנה גדולה או חנות בגדים קטנה תחליט מראש שהיא מייצרת בגדים רק למידות מסוימות, לפי כל מיני חוקי מגדר שאני והחברים שלי כבר שכחנו שקיימים, ועם כל מיני הגדרות משעממות שקובעות בשבילנו מה טוב לנו? אז הקמתי את מרמר דיזיין כדי להפוך את האופנה לנחלת הכלל”.

 2 – לשמור על ההתלהבות

“התשובה שלי קצת משוחדת, אבל קודם כל אתר טוב, ידידותי ומעוצב, מיתוג חזק ועמודים פעילים ומתוחזקים במדיה החברתית”, מסבירה ענת גוטמן, שתעניק קורס תכנות במסגרת הפרויקט,”חוץ מזה, היכרות עם השוק, תמחור נכון, יד על הדופק כל הזמן, ולהזכיר לעצמך בכל יום בבוקר מה הסיבה שאת.ה עושה את זה, מה המוטיבציה שגרמה לך להחליט שאת.ה עצמאי.ת. לבוא כל יום לעבודה עם אותה ההתלהבות והתמימות הראשונית כמו בהתחלה”.

3 – לא לשכוח שזאת עבודה

“בראש ובראשונה להבין שעסק המתנהל מהבית הוא עבודה לכל דבר”, מסביר אבי סנטו, שיעביר במסגרת הפרויקט קורס שיווק דיגיטלי למקבלי במלגה, “עם סדר יום, מטלות חובה וכדומה. עצמאי שיעשה לעצמו הנחות יתקשה מאוד לצאת לעצמאות אמיתית. יש לתת לעצמאות את הכבוד הראוי לה ולהתייחס לעסק כעבודה הכי חשובה שהתקבלת אליה בחיים. היתר כבר יגיע לבד, מבטיח”.

תהליך ההרשמה לקבלת המלגות יתבצע על ידי מרכז התעסוקה הטרנסי במרכז הגאה בגן מאיר. מקבלות המלגה ייבחרו על סמך קריטריונים שיקבעו מראש ובהתאם לדרישות לכל תחום.

להרשמה לתכנית המלגות לחצו כאן

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן