fbpx

כל עיר והגאווה שלה

מצעדים בבאר שבע ובחיפה, סיפורים אישיים ברעננה, הפנינג בהוד השרון וארוע חוף בראשון לציון - חודש הגאווה נמשך עם מגוון ארועים בכל רחבי הארץ
 Israel | 24x7photo.com | CC BY-ND 2.0
 Israel | 24x7photo.com | CC BY-ND 2.0

חודש יוני בעיצומו ואירועי הגאווה ממשיכים לצבוע את המדינה. מצעדים בבאר שבע ובחיפה, סיפורים אישיים ברעננה, הפנינג בהוד השרון וארוע חוף בראשון לציון ממלאים לנו את לוח השנה ומזכירים לכולם שחודש הגאווה עדיין לא נגמר.

באר שבע:

המצעד הבאר שבעי הראשון יצא ביום חמישי, 22.6 בשעה 18:30 מחניון המיון של בית החולים סורוקה רח’ וינגייט 61 (פינת רגר), ויעבור דרך הרחובות שד’ יצחק רגר, שד’ שז”ר ודרך כיכר מנחם בגין לרחבת העירייה

ברחבת העירייה תתקיים העצרת המרכזית, במעמד ראש העיר, מר רוביק דנילוביץ’, ובה הופעות של מרגלית צנעני, אניה בוקשטיין ובהנחיית מלכת הדראג של באר שבע והדרום – סלין לה דיווין.

חיפה:

שבוע אחרי מצעד הגאווה בבאר שבע, יתקיים ביום שישי, 30.6 מצעד הגאווה בחיפה, תחת הכותרת: “אנחנו חיפה – מצעד הגאווה 2017”. בשעה 10:00 תחל התכנסות הצועדים והצועדות בצומת כרמליה, ובשעה 11:30 יצא המצעד מצומת כרמליה לאורך שדרות מוריה ועד לגן האם, בליווי משאיות עם מוסיקה. בסביבות השעה 13:00 יגיע המצעד לגן האם, שם יתקיים הפנינג גאווהיערך  בו יופיעו אניה בוקשטיין, נסרין קאדרי, אביאור מלסה ועברי לידר ותומר מייזנר.

עוד בנושא:  ליין האוברקיטש מזמין: בואו לצעוד על דראג

הוד השרון:

ביום חמישי ה29.6 העיר הוד השרון תחגוג לראשונה אירוע גאווה בעיר הקטנה והכפרית, שמושכת אליה הרבה זוגות ומשפחות להט”ביות.

ארועי הגאווה בהוד השרון יתקיימו החל מהשעה 17:30 בפארק השחר הוד השרון. דיג’יי שי סקאלר ירקיד את החוגגים, גלינה פור דה ברה תכבד בנוכחותה והילדים יהנו משעת סיפור גאה.

“ישנה קהילה להט”בית גדולה בהוד השרון אך לצערי אנחנו שקופים כאן”, אומרת שרי ירושלמי, חברת האגודה ופעילה חברתית, “עד היום לא היה שום התחשבות בצרכים במיוחדים של קהלת הלהט”ב ההולכת וגדלה.
פניתי לעיריית הוד השרון בבקשה לציין את חודש הגאווה בעיר לשמחתי למרות פרק הזמן הקצר בעירייה החליטו להרים את הכפפה ולהפיק אירוע גאווה וסובלנות. אני מקווה שאירוע ראשון זה יהווה יריית פתיחה להכרה של העירייה בצרכי הקהילה הגאה בעיר. השלב ההכרחי הבא יהייה השתלמויות לצוותי חינוך והדרכה בנושאי קבלת משפחות וילדים להט”בים במערכת החינוך העירונית וכן, קידום תוכנית סובלנות ומגדר בבתי הספר ובגנים”.


ראשון לציון:

ארוע הגאווה השני של ראשון לציון, והראשון הנערך על חוף הים, מבקש לספק את הדבר היחיד שהמצעד של תל אביב לא מצליח לספק – חיבור בין גאווה לחןף הים.

הארוע שיתקיים ביום שישי – 23.6.17, החל מהשעה 12:30, הוא הפקה משותפת של עיריית ראשון לציון והחברה העירונית בשיתוף פעולה עם הארגונים הגאים בעיר האחווה הגאה במכללה למינהל, איגי – ארגון הנוער הגאה, תהל”ה והאגודה למען הלהט”ב.

הארוע יכלול מופע היסטרי של מיטב מלכות הדראג בישראל: קיי לונג, ג’ניפר וואקר, גלינה פור דה ברה, סילה מקיאטו, ליידי שוקולד ואמלי רוז, על עמדת הDJ ינגנו מוטי סעדיה ודניאל מריומה, ובשיאו של הארוע הופעה של האחת והיחידה, הדיווה הבינלאומית דנה אינטרנשיונל. בנוסף לכל התענוג הזה תגיע “הלהקה” – להקת הנוער של איגי, למופע מרגש שטרם נראה בעיר.

“ראשון לציון היא עיר שלכל קבוצה יש בה מקום”, אמר ראש העירייה, דב צור, “אני מאוד רוצה לראות מצב שבו כל תושב ותושב בעיר, צעיר או מבוגר, בעל נטייה מינית כזו או אחרת, מרגיש שהעיר רואה אותו ונותנת לו מקום וזה חלק ממה שאנחנו מנסים לעשות כאן”.

עוד בנושא:  5 סיבות להגיע לארוע הגאווה בראשון לציון


רעננה:

ארועי הגאווה ברעננה, שהחלו בתחילת החודש עם סדרת סיפורים אישים של חברי הקהילה, ממשיכים השבוע עם ערב פואטרי סלאם גאה ביום שני וערב סטנד דראג עם ציונה פטריוט וטלולה בונט ביום רביעי. שבוע הבא תגיע לרעננה אורנה בנאי, שתציג קטעים מהמופע שלה בשילוב סיפורה האישי.

“מזה ארבע שנים פועל ברעננה צוות עירוני שעוסק בגאווה וסובלנות”, אומרת אירית, תנדבת בארגון תהל”ה בעיר וחברה בצוות, “כל שנה מציינים את חודש הגאוה במספר ארועים תוך הקפדה לייצר ארועים הפונים לכל הקהלים, החל מתלמידים שזוכים להרצאות חוש”ן והמשך בהורים ובצעירים. אנו משתדלים להביא ארועים שיתנו מענה וידע לכלל האוכלוסיה, כאשר מטרת הארועים הינה חשיפת תכנים הנוגעים לקהילה הגאה אל כל תושבי העיר מחד ומאידך הבאת תכנים הפונים לחברי הקהילה ומעגליהם הקרובים”.

גבעתיים:

בשנים האחרונות הפכה גבעתיים יעד לצעירים ומשפחות להט”ביות הבוחרות לגור בעיר. בשנים האחרונות אף מתקיימים אירועים ייחודיים לקהילה ביוזמתה של ויוי וולפסון, סגנית ראש העירייה ובתמיכת עיריית גבעתיים.

ייחודם של אירועי קהילת הלהט”ב בגבעתיים הם בפנייה ובהזמנה לא רק אל חברי הקהילה, אלה גם אל המעגלים הסובבים אותם. חברים וחברות ובני משפחות של חברי הקהילה מוזמנים לקחת חלק פעיל באירועים ובחגיגות.

השנה יחגגו אירועי הגאווה בעיר בתחילת יולי.

ביום שבת, ה 1 ליולי בין השעות 10:00-14:00, יתקיים פיקניק המשפחות והחברים השנתי, מסורת שהחלה בשנה שעברה, בגן רבקה (בסמוך לספינת הפירטים המפורסמת של העיר). הפעלות, מתקנים מתנפחים, מתחם ג’ימבורי משחקי ענק, מתחם בועות סבון, פינת יצירה, הקראת ספרים. משחקים לילדים ומפגש חברתי להורים. אמן אורח גיא פרידמן.

בהמשך השבוע ביום חמישי  6 ליולי תתקיים מסיבת רחוב לצעירים בשיתוף פאב הbogart ברחוב כצנלסון פינת המלבן בשעה 20:30. בירה, מפגשים והופעת להקת malabi tropical .

הכניסה לשני אירועים הגאווה בגבעתיים חופשית לקהל הרחב.

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. אריה דודנר הגב

    שלום רב מדוע לא פרסתם באתר שלכם את הארוחה הגאה לקהילה שהיתה בקומה השניה ביום שישי האחרון ברמת גן.
    כמו כן היה לפני כחודש פגישה עם כחמישים חברי קהילה מרמת גן ונציגי עיריה וארגון הלהטב .
    לצערי אתם מתעלמים בכתבות שלכם ממה שמתחיל לקרות ברמת גן.
    נפתח גם דף פייסבוק בשם גאווה רמת גן שבו כבר חברים מעל 200 איש.
    אשמח אם תפסיקו להתעלם ממה שמתחיל לקרות ברמת גן.

    • מערכת WDG הגב

      היי אריה
      לשמחתנו יש המון ארועי גאווה ולא תמיד אנחנו יודעים על כולם. נשמח אם תוכל לסייע לנו ולעדכן אותנו בארועים, ונפרסם אותם בשמחה רבה

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן