fbpx

כוכבת התכנית RuPaul’s Drag Race תגיע להופעה מיוחדת בליין ה-PURE

כוכבת הדראג הבינלאומית שאנג׳לה תגיע להופעה חד פעמית וראשונה מסוגה בתל אביב, במסגרת הפקת פסח של ליין ה-PURE | מיד אחרי אנג׳לינה היירי פוט וסוזי בום, ושמונה דיג׳ייז שישתלטו על כל חלליו של מועדון הדופלקס
shangela
צילום: Shangela

באפריל הקרוב תגיע כוכבת הדראג הבינלאומית שאנג׳לה להופעה חד פעמית וראשונה מסוגה בתל אביב.

שאנג׳לה תופיע במסגרת הפקת פסח של הליין הגאה PURE בשיתוף הליינים “טינופת” ו-“טנזן” בשלושת הקומות של מועדון הדופלקס בתל אביב, שתתקיים במוצאי חג הפסח (4.6). היא תעלה למספר נאמברים, ותקיים מפגש מעריצים ברחבת הגג המפנקת שתיסגר לאזור VIP יוקרתי. עוד יופיעו על הבמה פרזנטורית הליין אנג׳לינה היירי פוט, וכן מלכת הדראג של ישראל סוזי בום.

המסיבה תכלול רחבת פופ, רחבת טכנו, ורחבת היפהופ, עליהן ישתלטו לא פחות מ-8 דיג׳ייז – ברחבת הטכנו יתארח הדיג׳יי הברלינאי ליפסטיק טראש, שם מבטיח בסצינה הטכנו האירופאית. אנה הלטה – אחת השמות החמים בסצינה המקומית ובחו״ל (ברגהיין, הבלוק, פקטוק) תצטרף לליינאפ החם. דיג׳ייז ג׳ני אלקינג ושנקו יפתחו ויסגרו את החגיגה הטכנואידית. ברחבה המרכזית יתקלטו שקד דודוביץ׳ (פסז׳, בריטני ביץ׳, דרעק), שי סקלר (רזידנט הליין ״פיור״) ושחף מורן (מפיק הליין ״פיור״ ודיג׳יי עסוק בסצינה הגאה התל אביבית). ברחבת ההיפ-הופ יתקלט טל מור (אריסה).

צילום: Shangela

בדרך ל-Hall Of Fame של מלכות הדראג בעולם

שאנג׳לה (דיג׳יי פירס, 35 ,לוס אנג׳לס, ארה״ב) השתתפה בעבר ב-2 עונות בתכנית המירוץ לדראג של רופול ומשתתפת בעונה הנוכחית במתכונת אול סטארס, מה שהופך את שאנג׳לה למלכת הדראג הראשונה והיחידה שהשתתפה ב-3 עונות בתכנית.

עונת האול סטארס היא עונה מיוחדת בה מלכות דראג בולטות מעונות קודמות חוזרות לתכנית להתחרות על הזכות להכנס ל-Hall Of Fame של מלכות הדראג בעולם. בעונת האול סטארס הנוכחית, המשודרת בערוץ VH1 ועתידה להסתיים באמצע חודש מרץ הקרוב, שאנג׳לה נחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכייה ונמצאת כעת בשלב ה-5 Top של התכנית.

הופעות טלוויזיוניות נוספות של שאנג׳לה כוללות בין היתר את התכניות ״גלי״ (Glee ,(״תיקים באפלה״,סדרת הדרמה ״המנטליסט״ ועוד.

המירוץ לדראג של רופול משודרת מאז שנת 2009 בארה״ב בערוץ Logo ,ושלושת העונות האחרונות שודרו בערוץ VH1 מה שהקפיץ את כמות המעריצים ברחבי העולם והביא את כוכבות הדראג והתרבות כולה למיינסטרים. בארץ, התכנית עלתה לשידור ב-yes וסחפה סביבה אלפי מעריצים ישראלים אדוקים. במהלך התכנית התארחו אמנים רבים שהגיעו לשפוט את המלכות, בהם ליידי גאגא, קלואי קרדשיאן, אדם למברט, פאולה אבדול, אריאנה גרנדה, דמי לובאטו, ניקול שרזינגר, ליסה קודרו, מייגן טריינור, קאשה, ועוד רבים אחרים.

עוד בנושא:  הייצוג הלהט"בי בבחירות ללשכת עורכי הדין

PURE בהפקת פסח ענקית עם הופעה של שאנג׳לה | 6.4.2018 | הדופלקס ת”א | כרטיסים בעמוד המכירה ובאתר אטרף

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן