fbpx

ים, גלידה והמון צבע בארוע הגאווה הראשון בבת ים

כ-150 אנשים השתתפו בארוע הגאווה הייחודי שארגן הגל הגאה בבת-ים | "אין דרך טובה יותר לחבר בין אנשים מפשוט אהבת חינם"
הגלהגאה4
צילום: הגל הגאה

ילדים שיושבים על מחצלות בטיילת החדשה של בת ים, צובעים דפי צביעה, מפריחים בועות סבון וקופצים משמחה, משפחות וקטנטנים שאוכלים גלידה צבעונית וטעימה, צעירים שמתעניינים לשמוע ולהכיר את האנשים שבאו להפנינג ואת נציגי הקהילה הגאה שחילקו חומרי הסברה שונים ועוברי אורח שסתם טיילו ורצו לראות מה קורה במתחם הטיילת שקושט כולו בדגלים, צבע והמון המון שמח.

ככה בדיוק נראה, אירוע הגאווה הראשון בבת ים. האירוע התחיל ב18:00 ונמשך עד 21:00 והכיל כ-150 אנשים ונציגים של ארגוני מהקהילה הלהטבית: איגי, האגודה למען הלהט”ב, הבלוק הטרנסי, יחידת רונ”ן – רווחת הנוער והנערה של בת ים ועוד.

צילומים: הגל הגאה

“זה היה פשוט מרגש לראות כל כך הרבה חום ואהבה מתושבי בת ים”, אמר עידן דקל, מפעילי הגל הגאה, מארגני הארוע, “ידעתי שהאנשים פה חמים ואוהבים אבל זה מפתיע ומחמם את הלב כל פעם מחדש. אנשים דיברו, הכירו, ובעיקר הבינו שאין הבדל בין איש לרעהו. כולנו בני אדם, לכולנו מגיעות אותן זכויות ואותן חובות ואין דרך טובה יותר לחבר בין אנשים מפשוט אהבת חינם. ההבנה שכולנו חיים יחד, שאפשר ורצוי לעזור אחד לשני וההבנה שלכולנו יש את האחריות לדאוג שיהיה פה טוב ושמח יותר זה המסר שרצינו להעביר באירוע ואני ושאר שותפי לדרך, הגל הגאה, גלידריית לה גופרה, אגודת הלהט”ב, שאר הארגונים הלהט”בים והתושבים הבתי ימים שנתרמו לסייע, מאמינים שגם הצלחנו במשימה!”

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן