fbpx

יזמות חברתית – הסגל והסטודנטים של המרכז האקדמי רופין תרמו ציוד למסגרות לנוער וצעירים להט”בים

במסגרת יוזמה משותפת של היחידה למעורבות ויזמות חברתית במרכז האקדמי רופין והאחווה הסטודנטיאלית הגאה, נאספו 13 ארגזי ציוד שהועברו למסגרות נוער וצעירים כמו בית דרור, הגג הורוד ודירות מעבר לקהילה הטרנסית | "להדגיש ולהגביר את המודעות למצבם של צעירות, צעירים ונוער מהקהילה הגאה חסרי עורף משפחתי"
אחווהרופין

היחידה למעורבות ויזמות חברתית במרכז האקדמי רופין החליטה להקדיש את פרויקט פתיחת השנה שלה לקהילה הגאה. בשיתוף האחווה הסטודנטיאלית הגאה, יזמה היחידה פרויקט במסגרתו נאסף ציוד רב לתרומה למסגרות עבור נוער וצעירים חסרי עורף משפחתי בקרב הקהילה הגאה.

במסגרת הפרויקט, שהחל עם תחילת שנת הלימודים האקדמית הנוכחית, נפרסו מוקדי איסוף רבים בקמפוס בו יכלו אנשי סגל, מנהלה וסטודנטים לתרום ציוד עבור חברי הקהילה. במהלך החלק הראשון של הפרויקט, שנמשך כחודש, תרמו סטודנטיות, סטודנטים, מרצות, מרצים ועובדי המרכז ציוד רב.

ביום חמישי ה-28.11, לאחר שכל הציוד נאסף ומוין, הוא הציוד כתרומה למסגרות השונות. תרומת הציוד התבססה על רשימה אותה העבירו המסגרות אליהן נתרם הציוד, כאשר רוב המסגרות ביקשו מוצרים זהים כאשר ציוד כמו אלקטרוניקה, קוסמטיקה וכושר. בסך הכל  נתרמו יותר מ-13 ארגזים למספר מענים, ביניהם אבני דרך, בית דרור, הגג הוורוד ודירות מעבר לקהילה הטרנסית.

“חשוב לנו לחזק את ידם של הצעירות ובני הנוער המתמודדים עם מצבי חיים מורכבים”, הסביר יותם לוי, רכז פרויקטים חברתיים ביחידה ליזמות ומעורבות חברתית במרכז האקדמי רופין, “לכן החלטנו להדגיש ולהגביר את המודעות למצבם של צעירות, צעירים ונוער מהקהילה הגאה חסרי עורף משפחתי. רצינו להעלות את המודעות בשטחי הקמפוס שאפליה כלפי הקהילה הגאה היא לא רק בנושא הפונדקאות או/ו הנישואין אלה באה לידי ביטוי במגוון תחומים בחיי היום יום של חברי הקהילה הגאה, זאת בהקשר ישיר לאירועי הקיץ האחרון”.

הפרויקט יצר שיתוף פעולה בין היחידה ליזמות ומעורבות חברתית ובין האחווה הסטודנטיאלית הגאה אשר פועלת במרכז, שחבריה וחברותיה לקחו חלק פעיל הן באיסוף, פרסום, מיון, חלוקה והעלאת המודעות לנושא בשטחי הקמפוס.

“הקשר בין האקדמיה, השטח והחיבור לאחווה הגאה הוא דבר שאנו רוצים להדגיש ולחזק, סולידריות היא ערך עליון על מנת לקדם חברה שוויונית וצודקת יותר. אנו רוצים לטפח קשר בין האקדמיה והקהילה, והפרויקט משנה את השיח בנושא קהילה גאה משיח על פונדקאות והפגנת השיוויון אל תוך החלקים היותר מורכבים בקהילת הלהטב”ק במציאות הישראלית. אנחנו צריכים להנגיש את המידע הזה לציבור הכללי ולקדם את ההבנה למצוקות והמורכבויות של הקהילה. שיתוף פעולה הוא תמיד הדרך הטובה ביותר לקדם סולידריות ולהעניק מקום למגוון קהילות על מנת לייצר שינוי חברתי”.

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן