fbpx

טראמפ פרייד – להט”בים רפובליקנים בסדרת אירועי תמיכה בטראמפ

שבועות בודדים לפני הבחירות בארה"ב, הלהט"בים הרפובליקנים מקיימים ארועי תמיכה במטרה למשוך את המצביעים הלהט"בים לתמוך בטראמפ | "יותר ויותר להט"בים מבינים כי הבחירה לעזוב את הדמוקרטים ולאמץ את הפטריוטיות והאופטימיות האמריקאית של הימין מתאימה להם יותר"
טראמפרייד

20 יום לפני הבחירות בארה”ב, והרפובליקנים הלהט”בים מקיימים סדרת אירועי תמיכה בבחירתו מחדש של טראמפ לנשיאות ארה”ב.

תחת הכותרת Trump Pride, נערך ביום שלישי בפנסילבניה הארוע הראשון בסדרת האירועים, בו נכח גם שגריר ארה”ב לשעבר בגרמניה ריצ’רד גרנל, שמוביל את המאמצים לגיוס תמיכה להט”בית לקמפיין של טראמפ, וכן כלתו של טראמפ, לארה טראמפ. ארוע תמיכה נוסף, שנערך על ידי ארגון הרפובליקנים הלאומיים, התקיים בסוף השבוע בנאשוויל.

צ’רלס מורן, יו”ר משותף של קואליציית ‘Trump Pride’, הסביר בראיון לוושינגטון בלייד כי האירועים נועדו כדי “ליצור מפגש של כמה מהמשפיעים והמנהיגים העיקריים של התנועה בקרב קהילת הלהט”ב באגף המרכז-ימין של המפה הפליטית”, והודיע כי כינוסים נוספים מתוכננים בקרוב בטמפה ופלורידה ובמדינות מפתח מתנדנדות נוספות שעשויות להכריע את הבחירות.

במהלך הארוע התקשרו הנשיא טראמפ וכן סגן הנשיא מייק פנס כדי לפנות לקבוצה ולהביע את תודתם והערכתם על התמיכה.

“דיברנו עם הנשיא ועם סגן הנשיא במהלך האירוע”, אישר מורן, “הם הודו לנו על תמיכתנו והביעו את הערכתם למה שאנו עושים כדי להגיע לחלקים נרחבים יותר בקהילת הלהט”ב”.


עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

במקביל לארוע, התקיימה בנשוויל עצרת בהנחייתו של ברנדון סטרקה, שבאמצעות תנועת “Walk Away” מבקש לשכנע מצביעים המזוהים לרוב עם המפלגה הדמוקרטית, ובהם להט”בים, לעזוב את מפלגתם ולהצביע לטראמפ.

סטרקה אמר כי הוא מקווה שאירועי התמיכה בטראמפ יובילו ל”שחרור הלהט”בים מציפורניה של המפלגה הדמוקרטית ההרסנית”.

“ככל שהעמדות בתוך המפלגה הרפובליקנית השתנו באופן דרמטי, יותר ויותר להט”בים מבינים כי הבחירה ב- #WalkAway – לעזוב את הדמוקרטים ולאמץ את הפטריוטיות והאופטימיות האמריקאית של הימין מתאימה להם יותר מאשר להמשיך במורד הדרך הריקה וחסרת התוחלת של כעס שמאלני לא הגיוני, זעם, הרס, חוסר שביעות רצון כרונית, אנטי-אמריקניזם ומידע מוטעה חסר תחתית”.

הקמפיין של טראמפ הוא זיוף אחד גדול

ההכרזה על האירוע זכתה לביקורת חריפה על כך שלא הזכירה את המונחים “GAY” או “LGBTQ”. המילה היחידה המרמזת על אופי האירוע הייתה המילה PRIDE, אותה מילה המשמשת את הארגון הימני-קיצוני  Proud Boys.

פעילים להט”בים רבים הביעו פליאה וכעס על עצם קיום אירועים להט”בים התומכים בטראמפ, שבמהלך כהונתו הצליח להחזיר לאחור את הישגים של הקהילה הגאה לקראת שוויון  מלא. אך תומכי טראמפ מצידם חושבים שכהונתו של טראמפ הצליחה לערער את החיבור בין הקהילה הגאה לבין המפלגה הדמוקרטית.

סמנתה זגר, דוברת קמפיין טראמפ, הסבירה את קיום האירועים הללו בעובדה שבסיס הבוחרים של טראמפ “התרחב מעבר לתמיכה הרפובליקנית המסורתית, מכיוון שההישגים שלו מהדהדים בקרב האמריקאים שננטשו על ידי המפלגה הדמוקרטית”.

“הנשיא טראמפ אימץ את ההרחבה הזו ורוצה להבטיח שכל האמריקנים, במיוחד חברינו בקהילת הלהט”ב, ירגישו רצויים ותומכים במפלגה הרפובליקנית של ימינו”, הוסיפה זאגר, “המפלגה הדמוקרטית לקחה את קולותיהם של אמריקנים להט”בים כמובנים מאליהם זמן רב מדי, ועכשיו הם מוצאים בית במפלגה רפובליקנית המאמינה בחירויות הפרט ורואה באמריקאים מצביעים שאכפת להם משלל נושאים”.

ברידג’ט שארפ, מארגון HRC (קמפיין זכויות האדם) הגיבה לאירועים והתייחסה למוזמנים האמורים ללקחת חלק באותם אירועים, בהם צ’דוויק מור, העורך הראשי של פרויקט התקשורת של ארגון הרפובליקנים הלאומיים, קלי וורד, יו”ר המפלגה הרפובליקנית באריזונה.

“מעורבותם של קיצוניים אלו היא ההוכחה כי הקמפיין של טראמפ הוא זיוף אחד גדול”, אמרה, “קיצוניותם ופעולותיהם נגד השוויון היא שוות ערך למדיניות המסוכנת וההרסנית של ממשל טראמפ-פנס נגד להט”בים בארבע השנים האחרונות. כל אדם המכיר את ההיסטוריה של הקיצוניים הללו אינו יכול להקשיב למילה שהם אומרים ולהאמין שהם בעלי ברית במאבקנו לשוויון. השקה של קמפיין גאה באמצע אוקטובר לא תעזור להם, ומצביעים להט”בים ותומכי שוויון ישלחו בקרוב את טראמפ ופנס הביתה ויחליפו אותם בבעלי ברית אמיתיים”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן