fbpx

חוזרים לרחובות – מחאת הלהט”ב מתחדשת

מחאת השוויון מתחדשת - הערב תערך הפגנה של הפנתרות הורודות מול כנס של הליכוד בת"א, וביום שני הקרוב תערך הפגנה בירושלם עם פתיחת מושב החורף של הכנסת | " המאבק שלנו ממשיך תמיד, ברחובות, בתקשורת, במועצות העיר, בכנסת ובממשלה"
שוויון

קרוב לשלושה חודשים מאז שיצאו להפגנה הראשונה שהציתה את מחאת השוויון, חוזרים חברי הקהילה הגאה לרחובות בקריאה לשוויון זכויות.

ההפגנות יתחדשו עם הפגנת יום שלישי הורוד שתתקיים הערב בשעה 19:00 ברחוב יד חרוצים 11 בתל אביב. מיקום ההפגנה נקבע בסמוך לכנס של מפלגת הליכוד שנערך הערב בת”א, אליו צפוי להגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו. ביום שני הקרוב מתכנים חברי הפנתרות הורודות לעלות לירושלים ולהפגין מול פתיחת מושב החורף של הכנסת.

ההחלטה לחדש את ההפגנות הגיעה לאחר הודעתו של ראש הממשלה כי אין הסכמות סביב חוק הפונדקאות ולכן התיקון לחוק לא יעלה בשבועות הקרובים להצבעה, זאת למרות ההבטחה כי יפעל לקידום החוק במהלך מושב החורף, שאמור להפתח ביום שני הקרוב.

עם תחילת הפרסומים על ההתארגנות המחאתית הצפויה, פורסם כי ראש הממשלה מבטל את הגעתו, אולם לאחר מכן הובהר כי ראש הממשלה יגיע לכנס, אך הכנס יהיה סגור לתקשורת.

“המחאה פרצה בקיץ בגלל שנמאס לנו שלא סופרים אותנו”, מסרו הפנתרות הורודות, “נמאס לנו להיות מופלים ונמאס לנו לספוג אלימות. המאבק שלנו ממשיך תמיד, ברחובות, בתקשורת, במועצות העיר, בכנסת ובממשלה. עד שלא יהיה שוויון מלא ללהט״בים, עד שכל אחת ואחד בקהילת הלהט״ב ירגישו בטוחים ברחובות, המאבק שלנו ימשיך. זה מאבק ארוך, יהיו בו שיאים כמו הפיצוץ המטורף שהיה בקיץ האחרון ויהיו בו רגעי שפל שחווינו ועוד נחווה. אנחנו ממשיכות במאבק ומזמינות אתכם לקחת חלק”.

ח”כ יעל גרמן (יש עתיד) התייחסה אף היא להודעה של ראש הממשלה והבטיחה כי סיעתה תעלה את חוק הפונדקאות בשבוע הראשון של מושב החורף.

“שוב משמיעים לנו את אותו תירוץ זמני שקונה לו זמן”, אמרה גרמן, “אלא שלא ניתן לזה יד, אנחנו נעלה את חוק הפונדקאות כבר בשבוע הראשון למושב החורף, וראש הממשלה יצטרך להחליט אם הוא בעד הקהילה הגאה או נגדה. האם עומד מאחורי המילה שלו או מזלזל בה ובקהילה. אני קוראת לכל חברי הקואליציה לשים קץ לאפליה המבישה ולהצביע בעד הזכות להורות שוויונית לקהילה הגאה”.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן