fbpx

חוזרות לחוף – טורניר כדורעף החופים של SHE SPORTS

ביום רביעי ה- 24.6.20 יערך טורניר כדורעף חופים השני של SHE SPORTS בחוף גאולה בתל אביב. עשרות חברות המיזם יגיעו וגם אתן מוזמנות | "המטרה שלנו היא לייצר נראות נשית סביב ספורט קבוצתי במרחב הציבורי, להיות פורצות דרך  ולסחוף אחרינו נשים נוספות לעסוק בספורט חובבני"
SHESPORTS2019

מיזם SHE SPORTS לקידום תרבות ספורט נשים חוזר לחופים – ביום רביעי ה- 24.6.20 יערך טורניר כדורעף חופים השני של SHE SPORTS בחוף גאולה בתל אביב.

לאחר שבטורניר הראשון שנערך בקיץ שעבר בו השתתפו כ-40 נשים, השנה הטורניר יכלול כ- 50 נשים בעלות אהבה משותפת לספורט. רבות ממשתתפות הטורניר הן פעילות קבועות במיזם, שמגיעות באופן קבוע בימי שלישי לחוף גאולה לשחק אחת עם השניה, ובהם גם ספורטאיות ותיקות וגם כאלה ללא ניסיון שמגיעות בפעם הראשונה.

“האג’נדה שמלווה אותנו היא שכל אחת יכולה להתחיל, לא משנה מה הניסיון הקודם שלה. הכל בסדר גם אם אין לך ניסיון, תני לעצמך צ’אנס, אנחנו כאן עם מלא סבלנות”, מסבירה שני טל, ממייסדות המיזם, “המטרה שלנו היא לייצר נראות נשית סביב ספורט קבוצתי במרחב הציבורי, להיות פורצות דרך  ולסחוף אחרינו נשים נוספות לעסוק בספורט חובבני”.

מיזם SHE SPORTS הוקם באפריל 2019 על ידי שני טל, אליה חברו אדוה אסל ולישי קצב.

“יצאנו לדרך מתוך הבנה של חשיבות הספורט לאורח חיים בריא, ותרומתו לפרט ולקהילה, מתוך הניסיון האישי שלנו במגרשים והחוויה האישית של להיות חלק מקבוצה”, הן מסבירות, “הספורט הקהילתי הוא פלטפורמה מחברת עם פוטנציאל גדול מאד להסיר גבולות ודעות קדומות שיש לנו על הסביבה וגם על עצמנו. כולן שוות וכולן מסוגלות. אנו מעצבות ומפתחות את המיזם כדי לאפשר את כל אלה”.

בשנה שעברה אף התקיים טורניר כדורגל המשלב שחקניות שומעות ושחקניות חרשות ובו לקחו חלק לא מעט גורמים ובניהם רשות הספורט של עירית תל אביב, ההתאחדות לכדורגל ועמותת סימניה. גם השנה צפויים להתקיים טורנירים נוספים ובניהם גם טורניר בשיתוף הקהילה הגאה.

כיום פועלות במסגרת המיזם קבוצות ספורט שונות בענפים מגוונים על בסיס שבועי – כדורסל, כדורעף, טניס שולחן ועוד.

“אנחנו הפלטפורמה להכיר, להתנסות ולהתחבר לקבוצות שונות בענפים שונים. אתן רק תבואו להנות. כולן מוזמנות להגיע לחוף ולהיות איתנו! גם מי שלא משתתפת בטורניר. יש זמן ומרחב לשחק ולהתנסות. אז נתראה בחוף?”

טורניר כדורעף חופים – יום רביעי 24.6.2020 | החל מהשעה 17:00 | חוף גאולה ת”א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן