fbpx

זה הזמן לרכוש דירה בת”א

גרים בשכירות בת"א? גרים מחוץ לעיר אבל מתכננים לעבור אליה? פרויקט ART2 ברחוב הקונגרס מציע דירות ליחידים, זוגות ומשפחות, בלב האזור הגאה של העיר, שהולך ומתפתח
ART3

זה קורה ממש עכשיו, בתל אביב. אזור שממוקם בפאתי פלורנטין מתעורר לחיים ונמצא בתנופת בנייה אדירה המציעה לתושבי העיר המתגוררים בשכירות, ולאלו המתכננים לעבור אל העיר, להתקדם לדירה משלהם באזור הכי פרינדלי בת”א.

הראשונים שזיהו את האזור הזה, היו אמנים ואנשים צעירים, לאחר מכן הגיעו יזמי הנדל”ן, שהתחילו לבנות פרויקטים חדשים (רק ברחוב הקונגרס נבנים 8 פרויקטים), ועכשיו – גם עיריית ת”א מצטרפת לעשייה ומתכננת מהפך אדיר באזור, הכולל הקמת פארק רחב ידיים, מדרחוב ססגוני ומרכז ספורט ופנאי ענק וחדשני.

זה בדיוק הטיימינג הנכון לתפוס מקום באזור, ולרכוש דירה בפרויקט הקונספט הייחודי פלורנטין ART 2. למה דווקא שם? ישנן שלוש סיבות עיקריות שהופכות את פרויקט ART2 לפרויקט המועדף על צעירים, זוגות ומשפחות גאות –


הלוקיישן – מיקומו הייחודי של הפרויקט ברחוב הקונגרס, בין לבונטין לפלורנטין, בלב אזור המאופיין באוכלוסייה להט”בית גדולה, מאפשר הנאה מכל מה שת”א מציעה לקהילה הגאה – אזורי הבילוי, הפאבים, התרבות והמועדונים, וגם מהיתרונות של העיר ללא הפסקה – שוק לוינסקי הצבעוני, שדרות רוטשילד, מסעדות ומרכזי קניות. הכל נגיש, נוח ומהיר… ובמרחק הליכה מהבית.

אם אתם כבר גרים בת”א, זו ההזדמנות שלכם לרכוש דירה משלכם ולהיות בעלים של נכס, באזור שאתם כבר רגילים אליו ואוהבים אותו.

סביבת המגורים של הפרויקט נמצאת בתנופת פיתוח אדירה. ברחוב הקונגרס, בו ממוקם הבניין, נבנים 8 פרויקטים חדשים ועיריית תל-אביב מתכננת להקים מרכז ספורט ופנאי בן חמש קומות עם בריכות שחייה, חדר כושר, סטודיו למחול ותנועה, סטודיו לאמנות, פארק ירוק רחב ידיים ומדרחוב בסגנון אירופאי עם חנויות ובתי קפה.


הדירות – ART2 הינו פרויקט בוטיק שיבנה בקונספט ייחודי, והוא ממשיך את ההצלחה של פרויקט פלורנטין ART הממוקם ברחוב צ’לנוב 24 בת”א.

הפרויקט מציע דירות של 2-3 חדרים בגודל 50-51 מ”ר + מרפסות, המותאמות ליחידים, זוגות ומשפחות צעירות. בנוסף יש בפרויקט שתי דירות גן, דופלקס ופנטהאוז.

המחיר – למרבית ההפתעה, תנופת הבנייה באזור אינה מתבטאת עדיין בעליית מחירים דרסטית. מחירן של הדירות בפרויקט ART2 נע החל מ-1,850,000 ₪, מחיר אטרקטיבי במיוחד לדירות חדשות בת״א. בנק לאומי, המלווה את הפרויקט מציע לרוכשים תנאי תשלום נוחים במיוחד.

בין אם מדובר בדירה למגורים או להשקעה -פרויקט פלורנטין ART 2 מציעכ לכם הזדמנות השקעה בטיימינג הנכון, בפרויקט שערכו צפוי לעלות במאות אלפי שקלים בעתיד הקרוב.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן