fbpx

התכשיטים הישראלים שהגיעו לווג האיטלקי

מעצבת התכשיטים ליאת גינזבורג בחרה להציג את יצירותיה באמצעות דוגמנית יוצאת דופן - האלטר אגו נונה שלאנט, מה שזיכה אותה במקום של כבוד כאחת מעשרת הפיינליסטים מתוך 40 מעצבים מכל העולם, ובפרסום בווג האיטלקי
nona

מעצבת התכשיטים ליאת גינזבורג, שנבחרה להשתתף בתחרות העיצוב International Talent Support, לקחה את התכשיטים שלה צעד נוסף קדימה ויצרה סוג של אדריכלות עתידנית וחדשנית עם שילובים של מתכות, פרספקסים צבעוניים ואבני סברובסקי שהעניקו ליצירות אקסטרא גלאם.

כמודל להצגת היצירות שלה בתחרות התכשיטים הגדולה והנחשבת ביותר בעולם המתקיימת אחת לשנה באיטליה, בחרה גינזבורג את נונה שלנט – דמות האלטר אגו של רוני שוקרון, הידועה בחיבתה לאוונגארד.

“טשטוש מגדרי הוא תמיד בפרונט של עולם האופנה”, מסבירה גינזבורג, “ונונה מייצגת משהו גם שברירי וגם נועז ועכשוי. היא טרנדית אבל יחד עם זה היא נצחית, והרגשתי שהיא תייצג את התכשיטים שלי נאמנה יותר טוב מכל דוגמנית אחרת. חשבתי על כל מיני אופציות ובחנתי כל מיני אפשרויות, אבל היה לי ברור שזו הבחירה הטבעית. ונונה באמת בלטה מאד בנוף בתחרות”.

התכשיטים של גינזבורג השתלבו עם בגדיהם של מעצבים ישראלים שפרצו את גבולות ישראל בכישרון שלהם: מארק גולדנברג, אלירן נרגסי, ג’ניפר קים ורוברט זלוטניק.

צילום מההפקה של גינזבוג התפרסם בווג איטליה כחלק מהתחרות.

צילום והפקה: עידו וולפמן | סטיילינג ואיפור: רוני שוקרון | שיער: יוסף טרבלסי | דוגמנית: נונה שלאנט

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן