fbpx

השרימפס הנוצצים – קומדיה צרפתית מצחיקה ורטובה

אלוף אולימפי הומופוב שנאלץ לאמן נבחרת כדורמים גרועה שמתחרה ב-Gay Games. נשמע כמו חומר טוב לקומדיה לא? | גור רוזן ראה ולא הפסיק לצחוק
השרימפסהנוצצים

למי שהחמיץ את הסרט “השרימפס הנוצצים” ב-TlvFest  הנה הזדמנות נהדרת לראות אותו במסגרת או לה לה – פסטיבל קומדיות צרפתיות שייערך בשבוע הבא בסינמטק תל אביב וירושלים.

“השרימפס הנוצצים” הוא לא סתם קומדיה, מגלגלת מצחוק אגב, הוא גם סרט חכם ומרגש על קבלת האחר. במרכז העלילה –  שחיין צרפתי שהוא סגן אלוף העולם בשחייה. לאחר שהפסיד בתחרות הוא זורק הערה הומופובית למגיש תכנית ספורט שמראיין אותו בשידור חי. הפדרציה לשחייה, שיש לה אפס סובלנות לנושא, שוקלת להדיח אותו מהנבחרת שתתחרה באליפות העולם. בצר לו, הוא מחפש דרך להיאבק בהחלטה. גם המצב בבית גם לא ממש מזהיר – גרושתו לא ממש תומכת בו, ורק הבת המקסימה והאוהבת שלו משתפת פעולה במאבקו.

עוד בנושא:  האם אותם גברים סטרייטים או לא?

כדי לשקם את מעמדו האולימפי עליו לתמוך בארגון ספורט גאה. הוא מתבקש לאמן את “השרימפס הנוצצים”, קבוצת כדורמים חובבנית, המורכבת מחבורה צבעונית במיוחד של גייז שמתכוננים למשחקים באולימפיאדה הגאה בקרואטיה. העובדה שהיא גם קבוצה גרועה מאוד לא ממש עוזרת. בכלל, “השרימפסים” לא באים בשביל לנצח, אלא יותר כדי ליהנות ולבלות. תנו להם מסיבה טובה והם שוכחים מאימונים. וזה לא ממש משהו שנמצא בלקסיקון של אלוף אולימפי.


משחק המוקדמות של “השרימפסים” הוא נגד קבוצת לסביות חסרות רחמים ואכזריות. כשנדמה שהכל אבוד, המאמן מגייס את הניסיון שיש לו ואת המוטיבציה של חברי הקבוצה ומביא אותם לניצחון.

מכאן הם יוצאים למסע באוטובוס – רפרור ל”פריסילה מלכת המדבר” כמובן, והוא לא היחיד – יש פה גם מוזיקת פופ, דראג, מיניות והרבה רגעים מצחיקים בדרך. במסע הזה אנו נחשפים גם לדמויות השונות בקבוצה, כשכל אחד מייצג טייפ קאסט אחר של גבר הומו, ואחד מהם הוא טרנסג’נדר. כל אחד מחברי הקבוצה הוא שונה, מורכב ומיוחד בדרכו שלו.


אך בשונה מ”פריסילה” יש באוטובוס הזה גם גבר סטרייט שמתחיל כהומופוב, או לפחות – כגבר שלא מכיר היטב את הקהילה ולא מרגיש ממש בנוח עם חבריה. מה שמתחיל בחשדנות ועוינות הופך למסע סוחף, מצחיק ומרגש שעתיד לשנות את חייהם של המאמן ושל חברי הקבוצה.

“השרימפס הנוצצים” הוא סרט צרפתי מקסים, מבדר, ומעורר השראה. הוא יוקרן בסינמטק ירושלים ותל אביב ביום רביעי ה-20.11 בשעה 21:00.

לכרטיסים: השרימפס הנוצצים בסינמטק תל אביב, ובסינמטק ירושלים.

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן