fbpx

“השראה שנועדה לעורר צעירים לקבל את האומץ להיות מי שהם”

ארגון נוער להט"בי בבולגריה גייס צוות בינלאומי ליצירת סרטון שנועד להעניק השראה לצעירים ברחבי העולם להיות נאמנים לעצמם | "אם הסרט הזה יעזור רק לאדם אחד, השגתי את מה שרציתי"
beyourself

ארועי הגאווה הגדולים והמתוקשרים מוציאים לרחובות מיליוני אנשים ברחבי העולם, שחוגגים את המיניות שלהם בגאווה. אך גם בתקופה הזו חשוב לזכור את אלו שעדיין חוששים ומתלבטים, את הצעירים שחיים במקומות בהן הגאווה היא רק מתחת לפני השטח, ומחפשים את הדרך להיות גאים במי שהם.

ארגון Single Step בולגריה, המספק תמיכה לנוער להט”בי ולבני משפחותיהם, יצר את פרויקט Be Yourself במטרה להעניק השראה לצעירים ברחבי העולם להיות נאמנים לעצמם.

הפרויקט הופק בעזרתם הנדיבה של אנשי מקצוע, ארגונים וחברות בינלאומיות. לצורך צילום סרטון הפרויקט גייסו מפיקי הסרטון את השחקן הגרמני רוברט מאסר, שהשתתף בסרט משימה בלתי אפשרית, האמן הניו יורקי אדוארד גריינג’ר וקבוצה של פרקוריסטים בולגרים.

צפו בסרטון הפרויקט:

הסרטון צולם באזור העיר סופיה שבבולגריה, על ידי הצלם ג’לודין טרוטמן, והושק בתחילת חודש יוני ברחבי העולם, במטרה לעודד עוד ועוד צעירים להיות נאמנים לעצמם ולעשות את הצעד הראשון בדרך לקבלה העצמית.

“רציתי ליצור סיפור יציאה מהארון אוניברסלי, שכל אחד יכול להתחבר אליו ברמה מסוימת”, הסביר הבמאי סנדרו סופניג, “השראה שנועדה לעורר צעירים לקבל את האומץ להיות מי שהם. הפארקור בסרטון משמש כמטאפורה למציאת הכוח הפנימי על ידי שייכות לקהילה. אם הסרט הזה יעזור רק לאדם אחד, השגתי את מה שרציתי”.

“לפני שנה היתה לי בראש תמונה של צעיר במצוקה עומד על קצה של צוּק. ואז הוא עושה צעד אחד מכריע”, סיפר איוון דימוב, מייסד Single Step, “אני אסיר תודה על הצוות המדהים שיצר את הפרויקט הזה, על מסירותם ועל טוב ליבם”.

Single Step נוסד על מנת לעזור לבני נוער להט”בים, משפחותיהם, חברים ובעלי בריתם בבולגריה בתהליכי קבלה עצמית, יציאה מהארון ואישור זהותם המינית והמגדרית. הארגון מספק מערכת תמיכה מקיפה לחברי הקהילה הכוללת קו חם בחיוג חינם, צ’אט תמיכה מקוונת, קבוצות תמיכה, ובקרוב, גם מרכז קהילתי פיזי אשר לא יהיה רק “בית בטוח” עבור ילדים להט”בים, אלא בית אמיתי עבור הקהילה.

“אנו מבינים לחלוטין כי תהליך זה מאתגר ייחודי לכל אדם, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לחברים הצעירים של הקהילה בבולגריה לעשות את הצעד הראשון והחיוני”, מסביר איוון דימוב, “המטרה האולטימטיבית שלנו היא לעזור ליצור קהילה להט”בית חיה, גאה ומקובלת בבולגריה. אנו מאמינים כי הדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות דוגמה אישית כדי להניע ולעורר צעירים להט”בים להיות מי שהם”.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן